שיווק ופרסום

סופית - טרגט תנהל פרסום התאגיד: שפמ משכה הערעור

שפמ ערערה לעליון על החלטת המחוזי שדחה את ערעורה על זכיית טרגט ספיריט במכרז הפרסום של התאגיד. היום החליטה החברה לקבל את החלטת המחוזי לאחר שהעליון הבהיר כי לא יתערב בהחלטה 
משה בנימין | 
אולפני תאגיד השידור כאן (צילום יח"צ כאן)
במקביל להכנות הסופיות לקראת העלייה לשידור הצפויה בקרוב, תאגיד השידור כאן סוגר היום פינה נוספת עם דחיית הערעור של חברת שפמ בבעלותו של אברהם פרחי לבית המשפט העליון. כזכור, החברה שניהלה את זיכיון הפרסום של רשות השידור ב-2 העשורים האחרונים הפסידה במכרז על זיכיון הפרסום של התאגיד ועתרה לבג"צ לאחר שערעורה נדחה בבית המשפט המחוזי.
בית המשפט העליון הודיע הבוקר (יום ד') לשפמ שיוצגה על ידי עורך הדין גיורא ארדינסט כי עמדתו היא לדחות את ערעור החברה ולא להתערב בהחלטת בית המשפט המחוזי בעניין. זאת לאחר ששמעו את טענות כל הצדדים: התאגיד, החברה הזוכה טרגט ושפמ, שטענה כי חברת האם של הקבוצה הזוכה במכרז עוסקת בקד"מ והפקת אירועים, ומשכך מנהלת מגעים מסחריים עם מפרסמים ולקוחות רבים - מצב שיכול להוביל לניגוד עניינים.
העליון המליץ לשפמ למשוך את הערעור וכך גם לחסוך לעצמה את העליות המשפטיות הכרוכות בכך. לאחר התייעצו עם עורכי דינו החליט פרחי, בעליה של שפמ כי הם מקבלים את החלטת המחוזי בעניין ולמעשה מושכים את הערעור. את התאגיד ייצגה בדיון היועצת המשפטית עורכת הדין אלה גור וטרגט ספיריט יוצגה על ידי גיורא אונגר, מיטל ויצמן וודים נמירובסקי ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות'.
מכרז הפרסום של התאגיד שבו זכתה טרגט ספיריט הוא למשך שנתיים עם אפשרות להארכה של עד 3 שנים נוספות, ובמסגרתו יטופל כל מערך המכירות של אמצעי הפרסום של התאגיד: פרסום ברדיו, תשדירי שירות וחסויות בטלוויזיה. החברות הנוספות שהתמודדו במכרז הן קבוצת בני מנשה מבעלי ארומה מיוזיק ואיירובוט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה