שיווק ופרסום
קניבליזם: 'קניבל מדיה' תטפל בסושיאל של אופטיקה הלפרין
קניבל מדיה יהיו אחראים על התוויית אסטרטגיית התוכן השנתית, ניהול הסושיאל, מדיה תומכת והפקות ווידאו המתוכננות לאורך כל השנה
לאחר שנה וחצי באקליפטוס, תקציב הסושיאל של אופטיקה הלפרין עובר למשרד הפרסום קניבל מדיה, בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן. רשת המשקפיים בבעלות משפחת הלפרין פעילה מאוד בתחום הדיגיטל ובהתאם תקציב הסושיאל שלה עומד על כ-2 מיליון שקלים.
אופטיקה הלפרין, בבעלות יעקב הלפרין, מפעילה היום 140 סניפים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 600 אנשי צוות, כאשר הדגש השנה הוא על פסגת האופטיקה ברמת החדשנות המוצרית, התחזקות בגזרה המקצועית וזאת לצד הבשורה הוותיקה והמוכרת של מחירים משתלמים.
בשנים האחרונות, ממשיכה הרשת את מגמת התחזקות הדיגיטל ומעבירה יותר ויותר תקציבים לעולמות התוכן והמדיה הפרוגרמטית, זאת "מתוך ראיית הצרכים השונים של מרכיבי המשקפיים בישראל והיכולת לפנות לכל אחד מהם באופן פרסונאלי וממוקד". קניבל מדיה יהיו אחראים על התוויית אסטרטגיית התוכן השנתית, ניהול הסושיאל, מדיה תומכת והפקות ווידאו המתוכננות לאורך כל השנה.
רוית בכמן, מנכ"לית משותפת בקניבל מדיה: "גילינו שותף אמיתי לאהבה לחדשנות שיווקית ולהבנה ביכולותיו האדירות של תוכן על כל צורותיו. כיף גדול, כבוד גדול".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אלופים (ל"ת)YES 05/2017/15הגב לתגובה זו2 0סגור