שיווק ופרסום

רולדין משיקה קטגוריית לחמים ומעלה קמפיין עם "מרי אנטואנט"

הרשת משיקה סדרת לחמי מחמצת בעבודת יד שתלווה בקמפיין באמצעות M&C Saatchi תל אביב
משה בנימין |  2
רולדין (צילום יח"צ/ צילום מסך)
רשת הקונדיטוריות רולדין מרחיבה את קטגוריית הלחם ומשיקה סדרת לחמי מחמצת בעבודת יד וללא חומרים משמרים. המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים תחת הסלוגן "מהיום תאכלו עוגות וגם לחם של רולדין". הקמפיין, באמצעות M&C Saatchi תל אביב חוזר לדמות ההיסטורית המזוהה יותר מכל עם לחם - מרי אנטואנט - שעל פי האגדה חתומה על המשפט המפורסם "אם אין לחם תאכלו עוגות". 
נעה בכר, מנכ"לית רשת רולדין: "הצרכן הישראלי עובר בהתמדה מלחם רגיל למיוחד, ומחפש חידושים. הרחבת קטגוריית הלחם ופיתוח לחמי המחמצת דרשו מאיתנו השקעות גדולות ורכישת ציוד במיליוני שקלים כדי להפוך לרשת לחמים גדולה. הלחם המיוחד שניתן היה לרכוש עד כה רק בחנויות בוטיק מגיע עד לצרכן ופוגש אותו בכל 65 סניפי רולדין ברחבי הארץ".
 

תגיות M&C Saatchi | רולדין
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היש טחון מזה ? (ל"ת)
    מירב 05/2017/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה ממש מזכיר את ר׳ ג׳קוב (ל"ת)
    המבין 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור