שיווק ופרסום
נאור יצחק יהיה מנהל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי
יצחק זיגזג לאורך השנים בענף בין 2 משרדים בלבד, מקאן ובאומן, שאליו הוא שב לאחר שנה שבה עבד כמנהל קריאייטיב בחברת איקומרס בינלאומית
שנה לאחר שפרש מענף הפרסום לטובת חברת איקומרס בינלאומית בה שימש כמנהל קריאייטיב, ו-4 שנים לאחר שעבר מבאומן למקאן תל אביב, נאור יצחק שב לרחוב החילזון ברמת גן, לתפקיד מנהל קריאייטיב בבאומן בר ריבנאי.
עד לפרישתו ממקאן, המשרד האחרון שבו עבד, יצחק (38) צבר 11 שנות ניסיון בענף כשהוא מזגזג בין מקאן לבאומן. בתפקידו הראשון הצטרף למחלקת הקריאייטיב של מקאן בו עבד כ-6 שנים. משם עבר לבאומן למשך שנתיים עד ששב למקאן ל-3 שנים נוספות.
לאורך השנים הוא עבד עם כמה מהלקוחות הגדולים במשק הישראלי, כגון: קבוצת טמפו, הריבוע הכחול, פז-יילו, קבוצת מאיר, יורוקום ונסטלה. בין הקמפיינים הבולטים עליהם חתום, ניתן למצוא את גולדסטאר, יילו קליק אנד פיק, הונדה, קמפיין התיאטרון לטפרברג, איפה הקפטן לקפה טורקי ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.דוד מספר 1 (ל"ת)מור 05/2017/19הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.אתה תותח (ל"ת)אחת 05/2017/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מכונת היחצ של לובטוןיורם 05/2017/18הגב לתגובה זו2 6המכונה של לובטון כבר יורה על אוטומט ומחפה שורה אחרי שורה, על סימני השאלה הרבים יש לומר, של לקוחות באומן. יאללה תעבדו. אל תבלבלו תמח עם נו ניימז במעטפת של דיוויד דרוגה.סגור
-
3.מלך רצינישוביז 05/2017/18הגב לתגובה זו1 0אם זה ביטוי מקובלסגור
-
2.איין על באומןבאומן 05/2017/18הגב לתגובה זו1 0בסוף כולם חוזרים לשםסגור
-
1.הלקוח שלו הוא מועצת הגת (ל"ת)הכובש 05/2017/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בהצלחהטל.פ 05/2017/18הגב לתגובה זו0 0בהצלחה חבר!סגור