שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של סולתם רדד עובר ל-d-say

תקציב הפרסום של סולתם רדד עומד על כ-5 מיליון שקלים לשנה. בחברה מחזיקה משפחת מאיו שהייתה בעבר הבעלים של רשת נעמן
משה בנימין |  1
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
לאחר קמפיין "הסבתות של סולתם" בחג הפסח האחרון, מותג הסירים סולתם רדד החליט להעביר את תקציב הפרסום שלו באופליין ובאונליין לחברת d-say מקבוצת דרורי ארועטי ברמן, שבראשה עומד אייל הובר לוי, שותף בקבוצה. 
תקציב הפרסום של סולתם רדד עומד על כ-5 מיליון שקלים לשנה. בחברה מחזיקה משפחת מאיו שהייתה בעבר הבעלים של רשת נעמן, המתחרה הישירה של סולתם, שבסניפיה גם נמכרו מוצרי סולתם. 
אייל הובר לוי, מנכ"ל d-say: "גאים ונרגשים מההזדמנות לטפל באחד המותגים הכי אהובים על הצרכן הישראלי. עשינו קמפיין מאד מוצלח ואני מאמין שכך ימשיך גם בעתיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה אבל
    אמיר 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בהצלחה אבל תזכרו שמנהלי שיווק מצייצים מחכים לראות אם תעמדו באתגר הזה. אנחנו נהיה שם כדי לעקוב ואם יתאפשר אז גם נרים לכם. מוזמנים לעשות לנו לייק
    סגור