שיווק ופרסום

ליאו ברנט עשה את זה: המשרד זכה באריה ברונזה בקאן

הישג מרשים למשרד הפרסום בהנהגת אדם פולצ'ק המנכ"ל ועמי אלוש סמנכ"ל הקריאייטיב. מהלך השעון החכם של סמסונג ישראל הביא אריה ברונזה ראשון אי פעם למשרד
משה בנימין |  4
ליאו ברנט. מימין: אדם פולצ'ק, עידית צוקרמן סמנכ"לית לקוחות במשרד ועמי אלוש (צילום יח"צ)
טקס הפרסים הראשון בפסטיבל קאן שנערך לפני שעה קלה, בערב ה-3 של הפסטיבל ממתיק את הכישלון היחסי של המתמודדים מישראל עד כה. מי שעושה זאת הוא משרד הפרסום ליאו ברנט עם זכייה באריה ברונזה בקטגוריית החוצות עם המהלך לסמסונג ישראל עבור השעון החכם.
הערב, בשעה 19:00 שעון צרפת (20:00 בישראל) החל טקס הפרסים הראשון שבו הוענקו הפרסים בקטגוריית החוצות שבה ליאו ברנט התמודדו עם 3 שורטליסטים לסמסונג, ה-PR שבה אדלר חומסקי התמודד עם 2 שורטליסטים לבית השנטי וכן בפרינט, פרומו ו-Glass.
הזכייה של ליאו ברנט היא הישג מכובד ומרשים שמסכם שנת קריאייטיב חלומית למשרד בהנהגתם של אדם פולצ'ק המנכ"ל ועמי אלוש סמנכ"ל הקריאייטיב. המשרד שהיה המרענן הרשמי של תחרות הקקטוס לפני שבוע כשתפס את המקום ה-3 עם 30 נקודות ו-2 פרסי גראנד קקטוס מראה שהפרגון בזירה המקומית הוא לא הבלחה חד פעמית אלא תוצר של עבודה קשה ויסודית שהפכה את פניו של המשרד בתקופה קצרה יחסית וזכתה גם להכרה בינלאומית.
בין השאר אפשר גם לחלוק מחמאות לצוות השיווק של סמסונג ישראל: סמנכ"ל השיווק רונן סלם ומנהלת השיווק אורנית באואר, שהעניק לליאו ברנט רוח גבית בשנה החולפת בכל הקשור לקריאייטיב. בנוסף למהלך השעון החכם היה זה גם מהלך מרתון הגיימינג שגם הוא התברג כשורטליסט וסרט הפרסומת למכונת ADDWASH שהוגש אף הוא לפסטיבל.   
 

כפי שפורסם באייס מוקדם יותר היום, ההסתברות הממוצעת לשורטליסט בפסטיבל קאן עומדת על 10% מסך ההגשות ואילו ההסתברות הממוצעת כבר שנים רבות לזכייה באריה (על פי נתוני קאן) עומדת על 3% בלבד. ליאו ברנט שהגיש 24 עבודות היכה את התחזיות עם 3 שורטליסטים מתוך סיכוי ל-2.4 בלבד ויותר מכך הגיע להישג מפתיע עם הזכייה באריה ברונזה כשהסיכוי עמד על 0.72 בלבד.
האריה שיחזור עם פולצ'ק ואלוש לישראל הוא הראשון אי פעם לליאו ברנט ישראל ויהיה גם הראשון של אלוש שלא הצליח לעשות זאת בקדנציה שלו במקאן תל אביב. במקרה של פולצ'ק לא מדובר בפעם הראשונה, שכן הוא למוד ניסיון מתקופת תור הזהב של שלמור אבנון עמיחי ב-2010.

קרדיטים:
משרד פרסום – ליאו ברנט
במאי – ירון שילון
מפיק אחראי - גלעד שניידר
מפיק בפועל – טמיר וקסלר
מנהל הפקה – יונתן שובלי
מתאמת הפקה – שירה לוי
מפיק מצלמות נסתרות – איתי ברקן
צלם – גרגו אלון
מלהקת – אנה פיינשטיין
מנהל לוקיישן - "המאגר" לוקיישן, גולן חי בטוב ואמיר גלפרין
הלבשה – מיקי אייזמן
איפור שיער – דווי שטרן
הפקת פוסט – הדר לוי | דנה מור | ג'וליה זרוג
עורכים – יובל ארצי ועומר זייטמן
פוסט – אלון סרנגה
סאונד – סאונדהאוס
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אלוש התותח
    אחד מפעם 06/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשמגיע מגיע. סחטיין
    סגור
  • 3.
    מלכים - ליאו ברנט
    אורלי 06/2017/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדם ועמי המלכים
    סגור
  • 2.
    שיחקתם אותה! (ל"ת)
    אוה 06/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ממש מקנא
    מקנא 06/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזו שנה לליאו ברנט, כבוד!
    סגור