פרסום ושיווק

אל תקראו את הפוסט הזה: מאזדה במהלך מובייל מרשים

מה שנראה כמו עוד פוסט רגיל בפיד הופך תוך מספר שניות לפרסומת שבה הגולש המביט במסך מבין שהוא חלק מממנה, בעל כורחו
משה בנימין |  2
מאזדה במובייל פייסבוק. באומן בר ריבנאי (צילום יח"צ)
מותג הרכב מאזדה ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי עלו השבוע עם פרסומת לנהיגה זהירה, על גבי הפיד בפייסבוק והבחירה אינה מקרית. הפרסומת המיועדת לנהגים נראית על גבי מכשיר המובייל כחלק מהפיד, עם 2 פוסטים בפריים, ששניהם עוסקים בתאונות דרכים קטלניות שנגרמו עקב שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה.
הפוסט הראשון מתחיל במילים "את הפוסט הזה אתם חיביים לקרוא..." וההפתעה מגיעה 5 שניות לאחר מבט במסך עם כניסה מהירה של רכב לפריים. הרכב מגיע כשכבה מעל לטקסט/מסך ונראה כאילו הוא מאבד שליטה כשהוא משאיר סימני בלימה על המסך ולבסוף לאחר שהוא יוצא מהפריים מגיעה ההתנגשות הבלתי נמנעת והמסך נדמה כמתתנפץ כשהוא מדמת את תוצאות התאונה. הפרסומת מסתיימת עם הבקשה/מסר "אל תגללו ותנהגו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יכולים לשלוח לתחרות בית העסק הנבחר
    מוריס 22/06/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את זה פובליסיס מרשים
    סגור
  • 1.
    גם זה לא יעזור (ל"ת)
    נהג בוס 22/06/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור