קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

אל תקראו את הפוסט הזה: מאזדה במהלך מובייל מרשים

מה שנראה כמו עוד פוסט רגיל בפיד הופך תוך מספר שניות לפרסומת שבה הגולש המביט במסך מבין שהוא חלק מממנה, בעל כורחו
 |  2
אל תקראו את הפוסט הזה: מאזדה במהלך מובייל מרשים
מאזדה במובייל פייסבוק. באומן בר ריבנאי, צילום: יח"צ
מותג הרכב מאזדה ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי עלו השבוע עם פרסומת לנהיגה זהירה, על גבי הפיד בפייסבוק והבחירה אינה מקרית. הפרסומת המיועדת לנהגים נראית על גבי מכשיר המובייל כחלק מהפיד, עם 2 פוסטים בפריים, ששניהם עוסקים בתאונות דרכים קטלניות שנגרמו עקב שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה.
הפוסט הראשון מתחיל במילים "את הפוסט הזה אתם חיביים לקרוא..." וההפתעה מגיעה 5 שניות לאחר מבט במסך עם כניסה מהירה של רכב לפריים. הרכב מגיע כשכבה מעל לטקסט/מסך ונראה כאילו הוא מאבד שליטה כשהוא משאיר סימני בלימה על המסך ולבסוף לאחר שהוא יוצא מהפריים מגיעה ההתנגשות הבלתי נמנעת והמסך נדמה כמתתנפץ כשהוא מדמת את תוצאות התאונה. הפרסומת מסתיימת עם הבקשה/מסר "אל תגללו ותנהגו".




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2 תגובות
2.
יכולים לשלוח לתחרות בית העסק הנבחר
את זה פובליסיס מרשים
מוריס | 22/06/2017 14:39
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
גם זה לא יעזור (ל"ת)
נהג בוס | 22/06/2017 12:22
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה