שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של המכללה האקדמית רופין יוצא למכרז

לאחר יותר מעשור עם דרורי ארועטי ברמן עוד מתקופת GPS, מכללת רופין מוציאה את תקציב הפרסום למכרז
משה בנימין | 
רופין (צילום יח"צ)
לאחר יותר מעשור עם GPS, כיום דרורי ארועטי ברמן, תקציב הפרסום של המכללה האקדמית רופין יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
בשנת 2017, תקציב הפרסום של המכללה היה נמוך משמעותית לעומת שנים קודמות. בשנים קודמות עמד התקציב על 4-6 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל תקציב של כ-1.5 מיליון שקלים. במכרזים הקודמית על התקציב זכה GPS/דרורי ארועטי ברמן והצליח להשאיר את התקציב בידיו לתקופת זמן רציפה וארוכה.
רופין מתמקדת בלימודים טכנולוגיים והכשרה מקצועית גבוהה. במכללה פועלים 4 מרכזי לימוד: בית ספר להנדסאים, מרכז להשתלמויות, תוכניות להכשרה מקצועית והשמה לעבודה לסטודנטים עם לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז מורכבות ומיזם משותף עם חברת נובל אנרגי' העולמית העוסק בהכשרות מקצועיות והסמכות בתחום האנרגיה והגז הטבעי. תקציב מכללה נוסף שיצא לאחרונה למכרז הוא של המכללה האקדמית אחוה, לאחר שנה וחצי שבה טופל על ידי משרד הפרסום Lead ogilvy. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה