שיווק ופרסום

לאחר שנה וחצי ב-LEAD: תקציב מכללת אחוה למכרז

תקציב הפרסום עמד ב-2016 על כ-11 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. ממסמכי המכרז ומתנאי הסף ניתן ללמוד כי תקציב דומה צפוי להיות גם בשנת הפעילות הקרובה
משה בנימין |  3
המכללה האקדמית אחוה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של המכללה)
לאחר שנה וחצי בלבד במשרד הפרסום LEAD Ogilvy, תקציב הפרסום של המכללה האקדמית אחוה יוצא למכרז - כך נודע לאייס. 
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורשת המכללה האקדמית כי המציעים יהיו משרד פרסום בעל ותק של 3 שנים לפחות; משרד המעסיק לפחות 5 עובדים מקצועיים, כולל הבעלים, בהתאם לשירות הנדרש ולפחות פלנינג, קריאטיב וקופי, התמחות בעיצוב דיגיטלי וקלאסי ומנהל מדיה דיגיטלית.  כמו כן דורשת המכללה היקף שירותי הפרסום של לפחות 3 מיליון שקלים ל-5 לקוחות לפחות (לכל אחד) ב-3 השנים האחרונות. 
במכרז האחרון שבו ניצח LEAD התלוננו שניים מהמשרדים המשתתפים, יהושע TBWA וראובני פרידן (התמודדו גם סיגאווי את סיגאווי וליאו ברנט) כי הבריף שהועבר אליהם היה חסר תוכן מקצועי וללא מידע שיווקי שיאפשר להם היערכות נאותה שלהם לקראת הפרזנטציה. המשרדים אף ביקשו לקיים פגישה מקדימה עם נציגי המכללה אך נענו בשלילה ולאחר שהודיעו כי לא יגיעו להציג בפני המכללה דרשה המכללה שיכבדו את החוזה עליהם חתמו מולה לצד ערבות בסך 100 אלף שקל. לבסוף נאותו המשרדים להופיע בפני המכללה.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב המכללה עמד בשנת 2016 על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים כ-3 מיליון שקלים. תקציב בהיקף דומה צפוי להיות התקציב שיועמד גם לשנת הפעילות הקרובה, כך ניתן ללמוד ממסמכי המכרז ומדרישות הסף שהעמידה המכללה. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מצגות לאחווה
    טל 07/2017/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיכוי שם
    סגור
  • 2.
    מטומטם מי שניגש (ל"ת)
    לקוח לוזר 06/2017/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שיתנו סיכוי למשרדים מהמגזר
    קופירייטר מגזרי 06/2017/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם ככה המכללה מפוצצת בפאטמות
    סגור