שיווק ופרסום

מיליון שקל יושקעו בקמפיין היורובאסקט בישראל

שידור של ערוץ הספורט ליותר מ-30 מדינות, 150 אלף צופים ומערך קידום ושיווק שלם לטורניר שנוחת לראשונה לישראל. הנה פרטים על הקמפיין, והצצה ראשונה לסרטון הפרסומת
אלכסנדר כץ | 
גל מקל במדי נבחרת ישראל (צילום עודד קרני, איגוד הכדורסל)
קמפיין חדש ליורובאסקט - אליפות אירופה בכדורסל שהשלב הראשון שלה יתקיים בישראל) יושק היום (יום א'). הקמפיין מוערך בשווי של כמיליון שקלים ויכלול פרסומות בטלוויזיה, תשדירים ברדיו, פרסום באתרי האינטרנט המובילים ובשלטי חוצות בתל אביב.
ניהול קמפיין היורובאסקט ושת"פ המסחריים: אסף מור -  גל ליבנה  (חברת שת"פים). על ניהול קריאיטיב חתומים יונתן סטירין (גליה ויונתן), הבמאי יוני מרדכי והעורך אבישי ליכשטיין. אגב, את היח"צ של האירוע עושה משרד יחסי הציבור דבי תקשורת
בפרויקט היורובאסקט שותפים משרד התרבות והספורט, עיריית תל אביב, איגוד הכדורסל, חברת קומטק המפיקה את האירוע ומשרד הכרטיסים לאן. מלבד קמפיין המדיה, עד תחילת המשחקים ובמהלכם צפויים להתקיים אירועים נוספים לקידום הטורניר. 
 
בטורניר בישראל ישתתפו ליטא, איטליה, גרמניה, גאורגיה, אוקראינה וישראל, והיא תתחיל ב-31 באוגוסט. 4 הראשונות יעפילו לטורניר הגמר בטורקיה. את הטורניר ישדר ערוץ הספורט והוא ישודר ל-34 מדינות. 
המארגנים מצפים ל-150 אלף צופים שיפקדו את היכל יד אליהו במהלך ימי הטורניר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה