שיווק ופרסום
על הדרך: קוין ואן אריק ודובי גל בקמפיין משעשע לקולון
הקמפיין שמטבע הדברים סובב סביב דמות המתאבק של ואן אריק, ממשיך את הקו הפרוע וההומוריסטי שבאמצעותו רקיט בנקיזר ממתגת את קולון סטריפים וקולון בכלל
ביקורו של המתאבק המיתולוגי קוין ואן אריק בישראל, שדור שלם של ישראלים משנות ה-70-80 גדלו עליו מקבל תפנית מסחרית עם כיכובו בקמפיין חדש לקולון סטריפים מבית רקיט בנקיזר לצד דובי גל.
הקמפיין שמטבע הדברים סובב סביב דמות המתאבק של ואן אריק, ממשיך את הקו הפרוע וההומוריסטי שבאמצעותו רקיט בנקיזר ממתגת את קולון סטריפים וקולון בכלל. הוא ממשיך קו קליל ומוצלח שהחל עוד בסרט קולון 101 שזכה בעבר בפרסים והכרה בינלאומית ולאחרונה קמפיין המחשבות בראש והגימיק הויראלי עם שימי תבורי ורעייתו יהודית.
מאחורי הרעיון והקריאייטיב למהלך עומד גבי אטל, לשעבר מנכ"ל זניט מדיה ובהווה עצמאי שמשלב בין ניסיונו הרב בתחום המדיה ליוזמות קריאייטיביות שעולות יפה כגון זו. לדברי גיא ינאי סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר: "הרעיון הוצע לנו על ידי גבי אטל ויחד פיתחנו והרחבנו אותו. רצינו לעשות משהו עם קוין ואן אריק ולגמרי במקרה, ללא ידיעה מוקדמת, הסתבר שהוא מגיע לארץ, אז זירזנו את ההגעה שלו ביום אחד לצורך הצילומים".
הסרט שצפוי לו גם סרט המשך בכיכובו של ואן אריק, ומוגדר על ידי ינאי כ"הפתעה" מיועד לעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות בלבד. לדברי ינאי השפה של קולון היא "קלילה חדשנית ופורצת דרך ושונה מאוד מעולמות הכביסה הרגילים". הסרטים אינם זולגים לעולמות ההארד סייל ובעיקר משמשים כפלטפורמה להעברת מסרים ברמת תדמית המותג והנעה להתנסות במוצר.
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר: גיא ינאי
הפקה: קוקורוזה
יח"צ: גיא אופק
במאי: ישי קרני אקהאוס
קריאייטיב: גבי אטל
סמנכ"ל שיווק רקיט בנקיזר: גיא ינאי
הפקה: קוקורוזה
יח"צ: גיא אופק
במאי: ישי קרני אקהאוס
קריאייטיב: גבי אטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.מי הלקוח שאישר את זהאלון 07/2017/16הגב לתגובה זו1 1מי משלם לו משכורת? למה? מישהו באמת השווה את זה למה שעשה בן סבר לקולון? מביךסגור
-
10.גבי- זה בדיחות קרשמושון 07/2017/16הגב לתגובה זו1 1ואני דווקא מישהו שמחבב את גביסגור
-
9.מה זה השטויות האלה?? איפה ענבר מרחב? (ל"ת)מוזר 07/2017/14הגב לתגובה זו1 3סגור
-
הם עסוקים בלרשום את התגובות פה (ל"ת)מבין 07/2017/14הגב לתגובה זו0 2סגור
-
8.זה מדהיםאריק 07/2017/14הגב לתגובה זו1 3זה מדהים כמה הסרט הזה נורא. קריאטיב בכאילו. רדוד. עלוב. לא מצחיק. לא משכנע.סגור
- טען עוד
-
7.שתקו שתקו פרסומת מצוינתטקסס טורנדו 07/2017/14הגב לתגובה זו13 4אהבתי במיוחד את המחוות הקטנות לאוהדי הרסלינג והפאנצ'ים הנסתרים. דובי גל על סולם יענו קרב סולם. דובי גל אומר ערוץ לבנון ואז YES, בכך הוא מסמל את הקידמה שעברנו מאז ימי האנטנות החומות שקלטו את ערוץ לבנון עד לצלחות הלווין שיש בגגות כל בית של חברת YES. החילוף כאילו מדובר בקרב היאבקות, וכל אחד היה יכול לראות בבירור שקווין מבצע את לפיתת ה-CLAW על כל אחת מן השקיות. והפאנץ' (תרתי משמע חחח) מגיע כשבעצם אנחנו מגלים שמדובר בפרסומת לקולון סטריפים, שזה סוג של מחווה מאוד מרגשת לקרי ז"ל, שהיה נוהג להתהדר בהם על הידיים וגם על הראש. בסוף הסרט יש עוד מהלך חכם כשהם אומרים דיס מחליף דיס, שזה נשמע דומה במצלול ל-WCW, ארגון הרסלינג המיתולוגי. ומי שלא מבין שילך לשמוע פודקאסט עם אסי שבתאי.סגור
-
7, טקסס טורנדו, ברור לחלוטין שאתה חלק מהצוותיוני 07/2017/14הגב לתגובה זו2 4אז כדאי שתקשיב: כל מה שכתבת לא עובר! הכל אצלך בראש ואצל ארבעת הלייקים האחרים שיצרו את הפרסומת. אין קשר למה שרואים בפועל. מצלול אלק.סגור
-
יודע מה?טקסס טורנדו 07/2017/14הגב לתגובה זו2 1הלוואי הייתי חלק מהצוות הזה. איזו חשיבה! שאפו.סגור
-
6.שתקו שתקו פרסומת מצוינת (ל"ת)טקסס טורנדו 07/2017/13הגב לתגובה זו3 1סגור
-
5.וואו איזה ביזבוזיוני 07/2017/13הגב לתגובה זו4 2כמה מילים וברברת ואפס קריאייטיב. גם הביצוע חיוור. העיקר שהביאו את ואן אריק. זה לא מספיקקקקק להביא פרסונה מתי תקלטו?סגור
-
4.זה כל כך גרוע (ל"ת)huro 07/2017/13הגב לתגובה זו3 2סגור
-
3.זה גרוע (ל"ת)וואו 07/2017/13הגב לתגובה זו3 3סגור
-
2.או.קייאנה 07/2017/13הגב לתגובה זו3 4וזאת עוד הוכחה שיש צורך במשרד פרסום כדי לעשות קריאייטיבסגור
-
1.מצחיקדנה 07/2017/13הגב לתגובה זו5 3וזאת יוד הוכחה שאין צורך במשרד פרסום שגוזר עמלות , ורעיון מוצלח עושה את העבודה בלי כל הטררם מסביבסגור