שיווק ופרסום
מעברון אורגזמי: דורקס במהלך מובייל שיגרום לנייד לרטוט
לקראת ט"ו באב, שת"פ בין דורקס (רקיט בנקיזר), מקאן ת"א וחברת Mobium הוליד מהלך חדשני שיגרום לניידים לרטוט בזמן פרסומת לטבעת הרטט של מותג הקונדומים

שאלתם את עצמכם פעם איך זה מרגיש כשמשרד פרסום נכנס לכם לנייד, לא במודעה אלא אשכרה גורם למכשיר לרטוט מבלי שיוכל לשלוט על עצמו? אז ככה, מותג הקונדומים ואביזרי המין דורקס (רקיט בנקיזר) יוצא במהלך מובייל חדשני לקראת חג האהבה היהודי החל בט"ו באב באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב.
יחד עם מקאן יצא מותג הקונדומים במהלך שיגרום לניידים של הגולשים לרטוט פיזית בזמן מעברון הפרסומת של המותג עבור טבעת הרטט אותה הוא משווק. המהלך נולד באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקת הדיגיטל של מקאן תל אביב וחברת הטכנולוגיה Mobium.
לדברי מאור חן, מנהל הדיגיטל במקאן תל אביב: "חיפשנו דרך להפוך את חווית המעברונים מחווית push מטרידה לאינטרטיימנט כיפי, וחשוב יותר, קונטקסטואלי למוצר. אלה בדיוק המקומות ששיתוף פעולה בין קריאייטיב טכנולוגיה ומדיה מצליח במיטבו, תודה למוביום שהתאבדו טכנולוגית על הפתרון וגיא וקרן מרקיט על הפתיחות והאומץ".
קרדיטים:
לקוח - רקיט בנקיזר: גיא ינאי, קרן דיק.
מקאן: נדב פרסמן, מאור חן, ניב הרצברג,
רונן קורנברג, עידן קרביץ, עודד לביא,
תום אשל, נטלי זבולונוב.
UMD: נעמי וולפנר, אמיר מימון.
הפקה וטכנולוגיה: Mobium מוביום - נאור סגל, מאור ביטון.
וידאו: דן סגל.
סטודיו מקאן.
לקוח - רקיט בנקיזר: גיא ינאי, קרן דיק.
מקאן: נדב פרסמן, מאור חן, ניב הרצברג,
רונן קורנברג, עידן קרביץ, עודד לביא,
תום אשל, נטלי זבולונוב.
UMD: נעמי וולפנר, אמיר מימון.
הפקה וטכנולוגיה: Mobium מוביום - נאור סגל, מאור ביטון.
וידאו: דן סגל.
סטודיו מקאן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.איזו חארטהאונניה 08/2017/09הגב לתגובה זו0 0חבר'ה...תפסיקו לאונן על עצמכם....זרת כן הטרדה.. העאלק קמפיין מדהים.....סגור
-
10.רעיון מגניב רק חבל שהמוצר לא מענג כמו הנייד (ל"ת)נתי 08/2017/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.המשרד הזה הכי מתאים לכםרינת 08/2017/06הגב לתגובה זו1 0זה המשרד שהכי מתאים לו לעשות פרסומות לסוג לקוח כזה, טוב שעברתם אליוסגור
-
8.מזכיר פרסומת באתרי פורנו בסלולרקונוטציה שלילית 08/2017/04הגב לתגובה זו0 1לא שאני יודע. חבר טוב סיפר לי. אבל ככה בדיוק עובדות הפרסומות הקופצות באתרי פורנו מפורסמים.סגור
-
קונוטציה שלילית? לא בטוח. (ל"ת)החבר הטוב 08/2017/04הגב לתגובה זו3 0סגור
-
7.מאור חןהלודיססטית 08/2017/04הגב לתגובה זו2 1הבנאדם סוחר מדיה מהמעלה הראשונה - לא מעניין אותו הלקוח. אין לו באמת מושג בדיגיטל ובקריאייטיבסגור
-
6.מקאן לא מבינים שמץ בדיגיטלעידן 08/2017/04הגב לתגובה זו2 1מוכרים ללקוחות שלהם שטויות שנראות אולי טוב במצגת. סוחרי מדיהסגור
-
5.חכם ! (ל"ת)רן 08/2017/04הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.חמוד (ל"ת)ג׳יזס 08/2017/03הגב לתגובה זו3 0סגור
-
3.אחלה לקוחמשה 08/2017/03הגב לתגובה זו2 0קרן דיק? לא יכול להיות שם מוצלח יותרסגור
-
2.נו באמת מאורמיכאל 08/2017/03הגב לתגובה זו6 3בשביל זה הביאו אותך למקאן? בשביל באנר??? ומה עם התשלום לעובדי אקליפטוס???סגור
-
1.חמוד לאללהיוסי 08/2017/03הגב לתגובה זו3 0אחלה רעיוןסגור