שיווק ופרסום

רגע לפני שאיסור התחרויות נכנס לתוקף: עוד זכיות לליאו

המשרד חוזר מתחרות ה-Loeries עם 4 פרסים מ-5 הגשות. לצערו, כעת נכנסת לתוקף החלטת פובליסיס העולמית שלא להשתתף בתחרויות, מה שימנע ממנו לגרוף פרסים נוספים
משה בנימין |  1
ליאו ברנט. מימין: אדם פולצ'ק, עידית צוקרמן סמנכ"לית לקוחות במשרד ועמי אלוש (צילום יח"צ)
איסור ההשתתפות בתחרויות הפרסום עליו החליט יו"ר פובליסיס הנכנס ארתור סעדון לא היה יכול להביא בעיתוי מתסכל יותר משהגיע, עבור משרד הפרסום הישראלי ליאו ברנט. לאחר שחזר עם אריה מקאן וכבש את הקקטוס הישראלי בסערה, משרד הפרסום חוזר מתחרות ה-Loeries עם 4 זכיות, מתוך 5 הגשות בלבד - 80% אחוזי הצלחה מרשימים.
אתמול פורסם באייס על זכיית המשרד בארד עבור הפוסטר החכם לסמסונג יחד עם ענבר מרחב G (שגרף זכיות עבור קמפיין סטימצקי) והבוקר (יום ב') לאחר ערב נוסף של הענקת פרסים המשרד מצרף למדף הפרסים, 3 פסלי Loeries נוספים: זהב על מרתון סמסונג בקטגוריית live events, כסף על השלט החכם של סמסונג בקטגוריית מדיה אינוביישן ועוד פרס ברונזה על ארוחת המבוגרים של ברגר קינג. 
כאמור, לולא ההחלטה מעוררת המחלוקת של יו"ר פובליסיס על החרמת תחרויות הפרסום במטרה להתייעל ולתעל את הכסף שייחסך להשקת Marcell, משרד הפרסום היה קרוב לוודאי ממשיך להגיש את עבודותיו לתחרויות, ולפחות על פי הביצועים עד כה היה גם מצליח לצרף אליו עוד פרסים מתחרויות נחשקות מסביב לעולם ובכך להגדיל את שמו בזירה הבינלאומית ובתוך קבוצת פובליסיס העולמית. 
תגיות ליאו ברנט
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושלמים
    יניב 08/2017/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגיע לכם!
    סגור