שיווק ופרסום

אלנבי: "כיף לדעת שקהילת אייס אוהבת את מה שאנחנו עושים"

הפרסומת מנובמבר 2016 הפכה לסנסציה עולמית בין לילה. גולשי אייס חשבו אותו הדבר והכתירו אותה למנצחת במצעד הפרסומות השנתי. מתי יהב, סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים: "שמח על הזכייה, אנחנו עובדים במרץ על הדבר הגדול הבא"

משה בנימין |  1
סודה סטרים. אלנבי (צילום יח"צ/ יוטיוב)
לאחר קרב צמוד שהוכרע רק בימים האחרונים להצבעה, פרסומת סודהסטרים של משרד הפרסום אלנבי המוכרת בשם SHAME ומבוססת על הסדרה משחקי הכס נבחרה לפרסומת המנצחת בשנה החולפת במצעד הפרסומות השנתי של אייס. יחד איתה הגיעו אל הישורת האחרונה 4 פרסומות נוספות שיחד מרכיבות את ה-TOP5 של השנה החולפת, כך על פי הצבעות הגולשים לפרסומות שנכנסו לתחרות.
מעל ל-8,000 גולשים הצביעו ודירגו את הפרסומות כך, בסדר יורד: במקום הראשון סודהסטרים - אלנבי, במקום השני סדרת הפרסומות של מנטה - m&c Saatchi, במקום השלישי chair2u - יער מדיה, במקום הרביעי פפר - מקאן תל אביב ובמקום החמישי מילקי - רועי כפרי ואדלר חומסקי.
 
שרוליק איינהורן, מבעלי אלנבי אמר לאיייס: "כיף לפתוח את השנה החדשה בידיעה שקהילת אייס אוהבת את מה שאנחנו עושים. הדבר הנחמד ב-"Shame Or Glory" הוא שכתבנו ויצרנו אותו עבור השוק הגלובלי, והוא אפילו לא שודר בטלוויזיה בארץ (אולי פעם אחת), ולמרות זאת הצליח להגיע לתודעה ולצבור נוכחות בישראל. תודה לכולם על הגלורי!".
סמנכ"ל השיווק של סודהסטרים מתי יהב אמר לאייס על הזכייה במקום הראשון: "״אני שמח על הזכייה בתואר פרסומת השנה עבור קמפיין שיים. עד כה הקמפיין גרף מעל מאה מיליון צפיות ואף זכה בשלל תחרויות PR ודיגיטל ברחבי העולם. מעבר למספרים מדובר בהחלט במהלך שיווקי ייחודי ואפקטיבי ואנו עובדים במרץ על הדבר הגדול הבא״.
כזכור, הפרסומת עלתה לאוויר בנובמבר 2016 וכמעט בין לילה הפכה לסנסציה עולמית כשהיא דוהרת על הפופולריות העצומה של משחקי הכס. מאחורי הקונספט והרעיון הקריאייטיבי עמד יואש פלדש סמנכ"ל הקריאייטיב של אלנבי. הפרסומת היתה השנייה בשיתוף הפעולה עם הקאסט של משחקי הכס כאשר בפרסומת הראשונה כיכב ת'ור ביורנסון - הידוע בכינויו "ההר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרוליק תעשה לי ילד
    מעריצה 09/2017/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורה של מוכשרים
    סגור