שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים עם פובליסיס וגליקמן: תקציב אפקה במכרז

תנאי הסף להתמודדות במכרז יותירו בחוץ לא מעט מתמודדים, ובהנחה שמשרדי הענק מהחמישייה הראשונה לא יעוטו על המכרז, ייתכן שהמכללה תצטרך להגמיש את דרישותיה
משה בנימין |  3
אפקה (יח"צ) (צילום יח"צ)
3 שנים לאחר המכרז הקודם שנערך באוגוסט 2014, מכללת אפקה להנדסה מוציאה את תקציב הפרסום למכרז חדש, על פי חוק חובת מכרזים, לאחר שטופל על ידי פובליסיס ישראל ולאחר מכן על ידי גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס, לאחר שהוא נסגר. כזכור, במכרז האחרון (2014) נבחרו המועמדים על סמך עבודות עבר, כלקח של המכללה מהמכרז שקדם לו, ועורר סערה בענף, לאחר שזומנו אליו כ-23 משרדים שנדרשו להציג בפני המכללה.
תנאי הסף להתמודדות במכרז יותירו בחוץ לא מעט מתמודדים, ובהנחה שמשרדי הענק מהחמישייה הראשונה לא יעוטו על המכרז, ייתכן שהמכללה תצטרך להגמיש את דרישותיה. הסעיף המרכזי הוא דרישת המכללה לניסיון עבר שכולל ניהול ישיר של תקציב בגובה 1 מיליון שקל בכל שנה מ-3 השנים האחרונות, בכל פלטפורמה בנפרד. כמו כן בתנאי הסף: משרד שמעסיק 20 עובדים ומעלה במשרה מלאה ומחלקת פרפורמנס שפועלת in house.
ההצעות המתחרות של המשרדים ייבחנו לפי הפרמטרים: התרשמות ממקצועיות ההגשה 10%, התרשמות מתיק עבודות: מחשיבה אסטרטגית, פתרונות קריאייטיבים 50%, מידת החדשנות והיצירתיות 40%. המכרז יהיה דו שלבי: בשלב הראשון יגישו המועמדים את הצעתם בצירוף עבודות עבר ובשלב השני תבחר המכללה מספר מצומצם של משרדים (3-4) שיעברו לשלב הבא שבו יציגו פרזנטציות על פי בריף שתעביר המכללה.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המכללה חווה צניחה משמעותית בשנה האחרונה. ב-2016 עמד התקציב על כ-9.5 מיליון שקלים (מחירון) המהווים בפועל כ-2.5 מיליון שקלים ואילו ב-2017, מתחילת השנה, עומד התקציב על כ-2.7 מיליון שקל בלבד (מחירון).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הזויים
    רון 09/2017/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לגעת עם מקל התנהלות הזויה,
    סגור
  • 2.
    תדע כל אם עבריה ששולחת את ילדיה לאפקה
    שיהיה ברור 09/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמנהלי המכללה מתגוררים בסרט
    סגור
  • 1.
    מי הפראייר שיגש למכרז הזה?
    אייל 09/2017/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלוש שנים? זה מרגיש כאילו אפקה יוצאים למכרז כל שנה. אני מנחש שבפועל הטיפול של גליקמן בתקציב לא נמשך יותר משנתיים. המכללה הזאת כל שנתיים יוצאת למכרז, משגעת את השוק על תקציב של שקל וחצי ובסוף לא נותנת להרוויח. זה מרגיש שהפרסום העיקרי שלהם אלו הודעות יח״צ על יציאה למכרז על תקציב הפרסום...
    סגור