שיווק ופרסום

'חברון זלצמן' זכה בתקציב פרסום ענף הזית במועצת הצמחים

המשרד גבר על 4 משרדים ונבחר למתג מחדש את שמן הזית הישראלי ואת תו האיכות המופיע על גבי הבקבוקים
משה בנימין |  2
חברון זלצמן. גבי זלצמן ודודי חברון (צילום אילן בשור)
משרד הפרסום חברון זלצמן, בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, נבחר לטפל בענף הזית במועצת הצמחים ולהוביל את הקמפיין הנוגע לשמן זית ישראלי. 
בשנים האחרונות קיבל נושא שמן הזית קיבל תנופה לא מעטה, בעיקר הודות למחקרים המצביעים על התכונות הבריאותיות של שמן הזית, אך יחד עם זאת פתיחת מכסות היבוא וכניסתו של שמן מיובא באיכות נמוכה או שמנים מזויפים פגעה קשות בענף ובחקלאים. 
המשרד גבר על 4 משרדים ונבחר למתג מחדש את שמן הזית הישראלי ואת תו האיכות המופיע על גבי הבקבוקים. כמו כן, יוביל המשרד קמפיינים במהלך חג החנוכה המחובר תדמיתית לשמן הזית הישראלי ויוביל את המסרים הפרסומיים והשיווקיים של ענף הזית. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה צריך משרד פרסום ב2017??
    מדיה 11/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטודיו טוב בעלות של 2000 שח בחודש יכול לחסוך 30 אחוז עמלות של מתווכים שקונים ממתווכים
    סגור
  • 1.
    שיהיה בהצלחה
    מלי 11/2017/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אחלה אנשים ומשרד מעולה. מברוק!
    סגור