שיווק ופרסום

פודקאסט וסטרימינג-רדיו: הנה מוצרי הפרסום האודיו-דיגיטליים

האזנה הדיגיטלית בזינוק בכל העולם וכוללת מגוון רחב של תכנים ושידורים. המפרסמים כבר הבינו שמדובר בכלי חיוני לפרסום כחלק מכל קמפיין רדיו. דרור גנות עם מדריך קצר בנושא
דרור גנות |  1
הרדיו הוא אמצעי תקשורת ותיק בעל היסטוריה מפוארת כבר למעלה מ-120 שנה. שידוריו רלוונטיים וסוחפים עד היום קהלים עצומים בכל העולם. אבל משהו קרה, העולם משתנה והמהפכה הדיגיטלית מציפה אותנו בכל מקום ובכל סיטואציה: בדרכים, בעבודה, בפעילות ספורט ופנאי. אנו נמצאים בסביבה של מכשירים דיגיטליים בכל מקום, אינטרנט זמין בכל מקום, אנו בעידן שבו אנשים בוחרים מה הם רוצים לשמוע ומאזינים על פי העדפותיהם ולכן עידן האודיו הופך להיות יותר פרסונלי ופחות תלוי בשידור החי.
האזנה דיגיטלית בזינוק בכל העולם וכוללת מגוון רחב של תכנים ושידורים, החל מהאזנה אונליין לשידורי  הרדיו האנלוגי ועד לתכני אונדימנד כגון: תכניות מוקלטות וספיישלים, תכני מוזיקה בסטרימינג, מגוון עצום של ערוצי מוזיקה, תחנות רדיו אינטרנט, פודקאסטים ועוד. לרוב מדובר בקהלים בוגרים המאזינים בעיקר בשעות העבודה בדסקטופ ובסמארטפון.
למעשה כל הסביבה הדיגיטלית שלנו משתנה ומכשירים דיגיטליים נוספים מתווספים, החל מהמסכים הניידים ובבית, הרמקולים האינטראקטיביים (כגון Alexa Eco, Google Home וכו') וכמובן המהפכה בכלי הרכב המחוברים, רק בכדי לסבר את האוזן, בשנתיים האחרונות נוספו כחצי מיליון כלי רכב חדשים בישראל חלקם כבר מחוברים - כל אלה משנים לגמרי את הדרך בה אנו שומעים את תכני האודיו שלנו.
וכשהמאזינים בדיגיטל, המפרסמים מיד אחריהם. קטגוריית הפרסום האודיו דיגיטלית בצמיחה (על פי IAB, בשנת 2016 עמד על 1.1 מיליארד דולר והשנה צפוי להמשיך בזינוק) רוב המפרסמים מבינים כי מדובר בציר משמעותי וכלי חיוני לפרסום כחלק מכל קמפיין רדיו.
ומכיוון שעדיין מדובר במדיום בתחילת דרכו ומוצרי פרסום חדשים, להלן טבלת מוצרי הפרסום האודיו דיגיטליים הקיימים בשוק – גזור ושמור: 




דרור גנות הוא מנכ"ל ומייסד ADIO רשת הפרסום האודיו דיגיטלית
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האזנה לדיגיטל בכלי הרכב בישראל
    אוהד 11/2017/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האזנה לדיגיטל בכלי הרכב בישראל,כמעט ולא קיימת, למרות שיש לא מעט רכבים שבאים עם מערכות מולטימדיה מוכנות. המאזין הישראלי עדיין מעדיף לשמוע רדיו ב - FM ברכבים וכל עוד לא יהיה בישראל רדיו DAB כפי שקיים כבר לא מעט שנים ברחבי אירופה,רק אז ציבור הנהגים יעבור לשמוע רדיו בצורה דיגיטלית.
    סגור