שיווק ופרסום

קוקה קולה ישראל מפסיקה לעבוד עם teenk בסושייאל

קוקה קולה מפסיקה לעבוד בצורה שוטפת עם חברת השיווק של יניב ויצמן, אבל עשויה לעבוד איתו בעתיד לגבי פרויקטים ספציפיים. בצל זאת, ישנה ביקורת בשנים האחרונות על שיווק מזון ומשקאות לא בריאים לבני נוער
אלכסנדר כץ |  4
יניב ויצמן, teenk (צילום יח"צ)
חברת קוקה קולה ישראל מפסיקה לעבוד בצורה שוטפת עם חברת הפרסום והשיווק לצעירים teenk - כך נודע לאייס. teenk היא החברה הגדולה ביותר בתחום השיווק לצעירים ונוער, ומטפלת בין היתר בחברות ענק כמו אסם ושטראוס. קוקה קולה עשויה להמשיך לעבוד בעתיד עם ויצמן לגבי פרויקטים ספציפיים. 
בשנים האחרונות גוברת הביקורת על שיטות השיווק לבני נוער וצעירים. ב-2016 למשל פורסמה ידיעה נרחבת ב-TheMarker על הדרכים בהן חברות מוצרי הצריכה מפתות בני נוער באמצעות teenk לצרוך את המוצרים שלהן, ואילו לאחרונה שודר תחקיר בתכנית על המשמר בערוץ כאן 11, על המלחמה שמנהל משרד הבריאות במוצרי המזון הלא בריאים, והשימוש בסושייאל כדי לשכנע צעירים ובני נוער לצרוך מוצרים כאלה.
בתחקיר ב'על המשמר' נשמע ויצמן מתגאה בכנס שיווק (דקה 23:40, א"כ) על זינוק בביקוש למוצר אוריאו בעקבות מהלך שיווקי לבני נוער, והציג דרכים כיצד לשווק לבני נוער פרסומות בלי שהם מרגישים שהם כאלה.
מהחברה המרכזית למשקאות קלים, המחזיקה בקוקה קולה, לא נמסרה תגובה לידיעה, כמו גם לשאלה האם ויצמן ימשיך לספק שירותים במתכונת של קמפיינים נקודתיים. 
יניב ויצמן מסר: "אני בטוח שנמצא את הדרכים לשתף פעולה גם בשנים הקרובות. במקביל, נמשיך לתת מענה לחברות נוספות בקונצרן ולעשות כן, כמו תמיד, באחריות ויצירתיות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תסגור את המשרד
    מפרסם עבר 11/2017/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן שיפסיקו לממן את החברה הנוראית הזאת. לוקחת ארגזים של כסף על שירות שעולה הרבה פחות אצל אחרים וטובים ממנו. -- יניב הגיע הזמן לסגור את אור במשרד לתמיד.
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד! טינק הם דילרים
    אבי 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שפועלים לדחוף לילדים
    סגור
  • 2.
    בשעה טובה (ל"ת)
    וחניש 11/2017/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    פרייארים!
    ניר 11/2017/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איזה פריארים הקוקה קולה האלה! מי יעשה להם כזאת עבודה טובה ?? אף אחד
    סגור