שיווק ופרסום
לעומק התודעה זכה בתקציב הפרסום של 'רוסקי סטנדרט'
יבואנית המותג לישראל היא חברת יורו סטנדרט והתקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל בשנה
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של מותג הוודקה הרוסי רוסקי סטנדרט. המשרד גבר בדרך על מספר משרדים שהתחרו בהליך מכרזי, ביניהם מקאן ואלי וראובני פרידן - כך נודע לאייס.
יבואנית המותג לישראל היא חברת יורו סטנדרט והתקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל בשנה. את המכרז ניהל טל רביב, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד המטפל בגזרת ישראל. את פעילות חו"ל של המשרד מנהל ארז מיטל שלאחרונה קצר את פירות ההשקעה עם זכיה מרשימה בכסף, בתחרות אפי אירופה, עבור פרסומת כריסמס למותג הסלולרי וואווי.
מטבע הדברים, האתגר של לעומק התודעה בטיפול במותג אינו נעוץ במיתוג אלא בהתמודדות עם הרגולציה בתחום האלכוהול - כיצד לפרסם מותג שכמעט ואי אפשר לדבר עליו ולספר בשבחו. רביב התייחס לזכיה בתקציב ואמר לאייס: "אני שמח שאחרי שנים ארוכות של שתיית וודקה המאמץ הזה סוף סוף משתלם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.כל הכבוד, זה פשוט מדהיםסרגיי 11/2017/20הגב לתגובה זו1 2איך כל זכייה בתקציב זניח עד בלתי קיים מקבלת כותרת וכתבהסגור
-
מלך שלי אתה סרגיי!אמא 11/2017/20הגב לתגובה זו1 0כמה שנינות כמה חוכמה. כמה הומור. ואם לוקחים בחשבון שאבא ואמא שלך הם אח ואחות זה עושה אותך מלך יותר גדול. תבוא בשבת מלך שלי. כיבסתי לך את החיתולים עם הקקי. כמו חדש.סגור
-
3.תותחיםmozeng 11/2017/20הגב לתגובה זו2 0כל הכבוד!! תמשיכו לצמוח ולהביא ערךסגור
-
2.אוווו כל הכבוד. מה זה? (ל"ת)סטנדרט ליאז' 11/2017/20הגב לתגובה זו2 0סגור
-
1.מלכיםענת 11/2017/20הגב לתגובה זו2 0מלכים כל הכבודסגור