שיווק ופרסום

לעומק התודעה זכה בתקציב הפרסום של 'רוסקי סטנדרט'

יבואנית המותג לישראל היא חברת יורו סטנדרט והתקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל בשנה
משה בנימין |  5
לעומק התודעה (צילום עופר חוג'יוב)
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של מותג הוודקה הרוסי רוסקי סטנדרט. המשרד גבר בדרך על מספר משרדים שהתחרו בהליך מכרזי, ביניהם מקאן ואלי וראובני פרידן - כך נודע לאייס.
יבואנית המותג לישראל היא חברת יורו סטנדרט והתקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל בשנה. את המכרז ניהל טל רביב, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד המטפל בגזרת ישראל. את פעילות חו"ל של המשרד מנהל ארז מיטל שלאחרונה קצר את פירות ההשקעה עם זכיה מרשימה בכסף, בתחרות אפי אירופה, עבור פרסומת כריסמס למותג הסלולרי וואווי.
מטבע הדברים, האתגר של לעומק התודעה בטיפול במותג אינו נעוץ במיתוג אלא בהתמודדות עם הרגולציה בתחום האלכוהול - כיצד לפרסם מותג שכמעט ואי אפשר לדבר עליו ולספר בשבחו. רביב התייחס לזכיה בתקציב ואמר לאייס: "אני שמח שאחרי שנים ארוכות של שתיית וודקה המאמץ הזה סוף סוף משתלם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל הכבוד, זה פשוט מדהים
    סרגיי 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איך כל זכייה בתקציב זניח עד בלתי קיים מקבלת כותרת וכתבה
    סגור
  • מלך שלי אתה סרגיי!
    אמא 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שנינות כמה חוכמה. כמה הומור. ואם לוקחים בחשבון שאבא ואמא שלך הם אח ואחות זה עושה אותך מלך יותר גדול. תבוא בשבת מלך שלי. כיבסתי לך את החיתולים עם הקקי. כמו חדש.
    סגור
  • 3.
    תותחים
    mozeng 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד!! תמשיכו לצמוח ולהביא ערך
    סגור
  • 2.
    אוווו כל הכבוד. מה זה? (ל"ת)
    סטנדרט ליאז' 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מלכים
    ענת 11/2017/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מלכים כל הכבוד
    סגור