שיווק ופרסום

"הגרלה על כלום": לא תאמינו כמה נרשמו למהלך של קליק

הקמפיין עלה כפרסומת TV שבה הוצגה ההגרלה שבה לא זוכים בכלום. בנוסף, המהלך חי בדיגיטל בפעילות תוכן וסושיאל שכוללת משאלי רחוב ושלט חוצות בזנזיבר
משה בנימין |  2
קליק. הגרלה על כלום (צילום יח"צ)
שבועיים עברו מאז שקמפיין הנונסנס האווילי והמשעשע החדש של קליק, עלה לאוויר והשורה התחתונה בסיכומו היא, שלא פחות מ-15.5 אלף איש נרשמו להגרלת הפרסים על "כלום".
הקמפיין עלה כפרסומת בטלוויזיה שבה הוצגה ההגרלה שבה אף אחד מהלקוחות אינו צפוי לזכות במשהו, עם הזמנה להירשם, ובנוסף, המהלך חי בדיגיטל בפעילות תוכן וסושיאל שכוללת משאלי רחוב, במסגרתם אנשים נשאלו מה הם יעשו אם הם יזכו בכלום. סרטונים שעל פי נתוני החברה כבר גרפו כ-2 מיליון צפיות.

 

הקמפיין הנוכחי הוא חלק מהאסטרטגיה התקשורתית של קליק: "כשזה טעים, זה טעים", אז לא באמת צריך לחלק פרסים בשביל לשכנע מישהו בזה. פרסומות קודמות של המותג ברוח השטות הזו מכרו לצופים "כסא" או השתלטו על סרטונים אחרים עליהם הולבש דיבוב. 

 

בהלימה עם קהל היעד של המותג, המהלך כולל גם שיתוף פעולה נרחב עם יוטיוברים ישראלים מובילים שייצרו תוכן מקורי משלהם סביב הרעיון של הקמפיין. דיאלוג נוסף ונישתי יש לומר עם קהל היעד בא לידי ביטוי באמצעות שלט חוצות שרכש המותג בשדה התעופה של זנזיבר - יעד תיירותי מועדף לאחרונה על קהל הצעירים - שבו נכתב: "חופשה נעימה על חשבונכם, כי בהגרלה של קליק זוכים בכלום".


בשונה ממקרים רבים אחרים, הדאחקה הפרועה של קליק, בפעילות שאותה מוביל משרד הפרסום גרייט אינה נתפסת על ידי הקולגות כמשובת נעורים תלושה אלא ההפך. את ההכרה על כך קיבל המותג ומשרד הפרסום באירוע ה-Effie Awards האחרון שבו זכו בפרס ה-Grand Effie למהלך השיווקי האפקטיבי ביותר לשנת 2016. 

קרדיטים
לקוח: יוניליוור ישראל
סמנכ"ל שיווק יוניליוור: ישי מנדיל
מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור: איל עמית
מנהל שיווק חטיפים יוניליוור: עידו שני
מנהל קטגורית שוקולד יוניליוור: יובל גורן
יח"צ: חן קולקר, יפה אפרתי
משרד הפרסום Great Digital Partners
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנהל קריאייטיב: אילן ירוחם, תום זכאי
מפיקה: רחלי בוקסנבוים
קופירייטר: ניר גרנות, איל וולך
ארט דיירקטור: רייצ'ל שניידר
סופרוויזרית: נטע מגן
תקציבאית: טליה שרגא
מדיה חברתית ותוכן: גליה נבות, לי מלאך
פלנר: רן שלהבי, מיכל גלברד
סטודיו: רענן אדוט
סמנכ"ל טכנולוגיה: קארין אושרי
חברת הפקה: אודיני סרטים
במאי: ישי קרני
מפיק ראשי: אודי אפרת
צלם: שחר רזניק
עורך: טל סיקורל 
קריין: יפתח חוצב
ליהוק: אמירה בוזגלו
שחקנים: גיא גורביץ' , ירמי "ג'רמייה" אומני, מיכל עובדיה, בראל דונוביץ
און ליין וקומפוזיטינג: סטודיו גרוסמן, עמרי גרוסמן, איתי ענבי, קרן לוק פוטרמן, ענבל כנפו
עריכת סאונד: בייסליין סאונד, גיא שקדי
ע.במאי: מלינה קרפוביץ
תאורה: פליקס סלומון
איפור: בר ברק
ע.צלם: מיכאל דאל
מקליט: רן צרויה
ארט: נריה בן ארי
הלבשה: יפעת סופר
הפקה בפועל: גל פילו
ניהול לוקיישן: עידן ברדך
ניהול הפקה: עומר פוגל
סטילס: סלי בן אריה
רכבים מצטלמים: גיל הורוביץ
ע.הפקה: עמרי שגיא
אולפן וציוד צילום: אוטופיה
חדרי אוף ליין: ארט מדיה
ייצוג במאי וצלם: טל נתן
ייצוג קריין ועורך: תאריקה זוהר
ייצוג שחקנים: זוהר יעקובסון, חיים שרגא, לבנה חכים
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קבלה על קליק ומוצרים שונים (ל"ת)
    שולמית אמסלם 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תוכן שיווקי? (ל"ת)
    חזי החזאי 01/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור