פרסום ושיווק

"מפתיע": 'לם מרגלית שפי' זכה בתקציב עיריית חיפה

המכרז זכה לכותרות לאחר שהעירייה הכניסה אליו סעיף שמגביל משרדים למרחק של 15 ק"מ מהעיר. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין |  2
יונה יהב (צילום בוצ'צ'ו)
כחצי שנה לאחר שיצא למכרז - תקציב הפרסום של עיריית חיפה ימשיך להיות מטופל על ידי משרד הפרסום החיפאי לם מרגלית שפי. כזכור, המכרז זכה לכותרות לאחר שהעירייה הכניסה אליו סעיף שמגביל משרדים למרחק של 15 ק"מ מהעיר, ולאייס נודע כי משרדים מתל אביב חפשו פרצה באמצעות חבירה למשרדים מקומיים.
הזכייה של 'לם מרגלית שפי' שעומד כמובן בתנאי הסף הגאוגרפי, ממשיכה למעשה את ההתקשרות בין העירייה למשרד הפרסום שמטפל בה מזה שנים רבות וגם החזיק בתקציב ערב המכרז. על פי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים בשנה הקרובה.
כאמור, הסעיף המהותי והחשוב במכרז של עיריית חיפה נגע למיקום הגאוגרפי של המשרדים המתמודדים. נראה שבעירייה מבקשים להשאיר את הכסף בחיפה אם מטעמים פטריוטיים ואם מטעמי נוחות עבור העירייה. הסעיף דרש כי "המציע מנהל ולחלופין מתחייב לנהל, בתוך 30 ימים מיום החתימה על החוזה ובכל תקופת חלותו של החוזה משרד פרסום במרחק שאינו עולה על 15 ק"מ מקצה גבול שטח השיפוט של עיריית חיפה". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גניר
    גניר 14/01/2018 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניח שמשרד תל אביבי שלא יודע להפסיד בכבוד דאג לכתבה
    סגור
  • 1.
    נראה כמו מרכז תפור (ל"ת)
    אבנר 14/01/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור