שיווק ופרסום

ביס גדול: יחבס יטפל בצ'יזקייק פקטורי, Keds ו'רידמן'

יחבס פותח את 2018 בתנופה. "עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות", הוא אומר
משה בנימין |  6
מעיין יחבס (צילום גיל חיון)
משרד הפרסום MY SOCIAL בבעלותו של מעיין יחבס, המתמחה בעולמות הסושיאל, פותח את 2018 עם 3 תקציבים חדשים: רשת צ'יזקייק פקטורי שהחלה במהלך חדירה לשוק הישראלי וכבר מחזיקה ב-2 סניפים, מותג האופנה הבינלאומי KEDS ומכללת רידמן.
מותג המסעדנות צ'יזקייק פקטורי (Cheese cake factory) שנחת בשנה החולפת בישראל מונה כיום 2 סניפים (גינדי תל אביב וקניון שרונים), עם סניף שלישי שעתיד להיפתח בחודש הבא בדיזינגוף סנטר. MY SOCIAL של יחבס מטפל בתקציב הדיגיטל של הרשת שעתידה למנות עד סוף השנה כ-10 סניפים ברחבי הארץ.
"עד לפני שנתיים מוצר הדגל שלנו היה ניהול רשתות חברתיות, אבל אנחנו מוצאים את עצמנו יושבים מול מותגים רבים שרוצים לקבל מאיתנו חבילה שיווקית מלאה - ONE STOP SHOP, ואנחנו לגמרי חיבקנו את האתגר הזה" אומר יחבס.
עוד הוא מוסיף: "כיום אין שירות פרסומי שאנחנו לא יודעים להציע ללקוחות שלנו וכפי שזה נראה מותגים רבים נעים לאזור הזה. רבים מהמותגים הבינו שעבודה דיגיטלית חכמה וניהול נכון של רשתות חברתיות הם אחד מאבני היסוד בפעילות השיווקית של מותגים כיום, ולכך מצטרפים שירותי נוספים שלמדנו לתת כדי להקל על מנהלי השיווק שרוצים להפחית את כמות הספקים עימם הם עובדים ולקבל חבילה פרסומית מקיפה בבית אחד".   
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קונספט
    דניאל 01/2018/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה שלא כמו בלקוח הקודם שפרסמו( מוצריי היגיינה ואיפור בתוך לחמניות ואריזות של קנדומים משומשים על פיצה) שלא יפרסמו הפעם עוגות גבינה עם עכברים שמכרסמים את האוכל.
    סגור
  • 2.
    נטישות
    מוטי החוקר 01/2018/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כדאי שאייס יעשו תחקיר כמה זמן הלקוחות שורדים שם במקום להוציא אייטם בכל פעם שמצטרף לקוח. הם מחזיקים שם חודשיים טופ ובורחים בגלל ניהול כושל
    סגור
  • תגובה למותי
    דן הקורא תגובות 01/2018/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היי מוטי החוקר למה אתה אוהב להסתתר מאחורי שם מפגר? כואב לך קצת שאנשים אחרים מסתתרים ואתה מגיב כמו ג'וק?
    סגור
  • דן
    מוטי החוקר 01/2018/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היי דן גוליק מה שלומך? אני לא מתחבא, באמת קוראים לי מוטי ולא מותי כמו שכתבת בעילגות. זו האמת לאמיתה, לקוחות נוטשים אתכם כמו שנוטשים בהוט והעבודה שלכם לא טובה. עכשיו אני יכול לרדת לרמה שלך ולהגיד שהעבודה מביכה, שהנזק שאתם עשיתם ללקוחות שלכם הוא מטורף, שאתם לוקחים קרדיט על עבודות של משרדי פרסום בקמפיינים שעשיתם בהם רק סושיאל וכותבים שעשיתם הכל, אני יכול לכתוב שרמת הכתיבה שלכם בתגובות לגולשים היא מביכה ראה את הנזק שעשיתם בקמפיין לסלטים המביך שהיה אבל עזוב פשוט אומר שאתם מאוד טובים ביחסי ציבור לעצמכם, לא טובים בפרסום, נקודה.
    סגור
  • ששומעים אותן אמירות מכמה כיוונים...
    הצופה 01/2018/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מבינים שכנראה יש אמת בדברים! לקיחת הקרדיט על פרויקטים לא לכם וחוסר שביעות רצון מהשירות. חבל אתם באמת יודעים לעשות יחסי ציבור טובים לעצמכם. וד"ש ליחבס.
    סגור
  • 1.
    אוי זה מעניין מאוד! (ל"ת)
    gri 01/2018/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור