שיווק ופרסום

מכרז לפמ: Maple ופודיום זכו ויטפלו בתקציב ה-70 מיליון ש'

בעוד שפודיום היא ספק חדש שיחל לעבוד עם לשכת הפרסום הממשלתית, מייפל (Maple) ממשיכה את ההתקשרות עם לפמ לאחר שנמנתה על ספקיה קודם למכרז
משה בנימין | 
בועז סטמבלר (צילום אייס)
5 חודשים לאחר שהוציאה את תקציב הדיגיטל בפרסום בחו"ל למכרז, לשכת הפרסום הממשלתית בחרה ב-2 חברות זוכות שינהלו את התקציב: Maple ופודיום.  
כאמור, התקציב שהועמד למכרז הוא ניהול ורכש המדיה לפרסום של משרדי הממשלה בחו"ל, עבור קהלים שאינם בגבולות מדינת ישראל. עיקר התקציב מיועד לפרסומי משרד התיירות בחו"ל עבור תיירות נכנסת לישראל - דהיינו הוצאה לפרסום שמטרתה להזרים בחזרה כסף לישראל. מבחינת הרכש, בהתאם לתמונת המצב בעולם, גם תקציב הפרסום של לפמ מופנה לדואופול ששולט בתחום הדיגיטל העולמי - גוגל ופייסבוק שצפויות לשלשל לכיסם את רוב התקציב. 
בהתאם לכך תנאי הסף של לפמ להתמודדות במכרז דרשו ניסיון עבר בקמפיינים בחו"ל, בשפה זרה, בפייסבוק ובגוגל. תנאי נוסף אותו הבהירו בלפ"מ מראש נוגע לגובה עמלת המדיה המקסימלית אותה יוכלו המתמודדים לדרוש בהצעת המחיר - 6.5%. בשוק העריכו כי ההתמחרות התחרותית בין המתמודדים צפויה להוריד את עמלת המדיה עד לאזור ה-5%. בלפ"מ ציינו עוד מראש כי מתוך המתמודדים במכרז ייבחרו 2 ספקים כך שהפעילות כולה לא תנוהל באופן בלעדי על ידי ספק יחיד. מנגד, אין המכרז התייחסות לאופן חלוקת נתח העבודה בין הזוכים.
בעוד שפודיום היא ספק חדש שיחל לעבוד עם לשכת הפרסום הממשלתית, מייפל (Maple) ממשיכה את ההתקשרות עם לפמ לאחר שנמנתה על ספקיה קודם למכרז. מייפל חברת השיווק הדיגיטלי מייפל המוחזקת בבעלות ישראלית. החברה המתמחה במתן פתרונות רכש מדיה, כולל בזירה הדיגיטלית, פעילה כבר ב-13 שווקים שונים בעולם - יתרון משמעותי עבורם בהקשר לצרכים העסקיים של לפמ. החברה מתמחה ב"שיווק כמותי" באמצעות שימוש בטכנולוגיות ייחודיות מפיתוח עצמי. 
הבחירה ב-Maple ופודיום היא ההחלטה המשמעותית הראשונה בקדנציה של מנכ"ל לפמ החדש בועז סטמבלר. גם אם מעורבותו במכרז שיצא לדרכו עוד לפני שנכנס לתפקיד הייתה נמוכה, סטמבלר הוא זה שתחת ידיו תנוהל הפעילות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה