שיווק ופרסום

פרסומת הסופרבול של אמאזון: 15 מיליון דולר ל-90 שניות

החברה ששווי השוק שלה מרקיע שחקים לא מתרגשת מתג המחיר לחצי דקה בסופרבול ומעמידה סוללת כוכבים לצד ג'ף בזוס בפרסומת המבדרת שנחשפה אתמול 
משה בנימין | 
אמאזון (צילום יח"צ/ צילום מסך)
אמאזון החלה את שנת 2018 עם שווי שוק של 564 מיליארד דולר. בחודש הראשון של 2018 מחיר המניה של ענקית המסחר זינק ב-25% מה שהוסיף לשווי השוק של החברה עוד 140 מליארד דולר, סכום שווה ערך לשווי השוק כולו, של מקדונלד'ס. הנתונים המספריים האסטרונומיים הללו יכולים לספק הסבר לכך שהחברה רכשה זמן אוויר ששווה ל-3 פרסומות בסופרבול הקרוב, 90 שניות, בשווי של 15 מיליון דולר. כסף קטן עבורה. 
ההוצאות הכספיות על הפרסומת המדוברת של אמאזון שנחשפה ביממה האחרונה אינן מסתכמות ברכש המדיה אלא באות לידי ביטוי גם בליהוק הסלבס. בפרסומת מככבים שמות גדולים כגון השף גורדון ראמזי, שחקן הקולנוע אנתוני הופקינס (בדמותו של חניבעל לקטר), הראפרית cardi b ועוד. הופעה נוספת ראויה לציון היא של מייסד אמאזון ואחד מעשירי העולם ג'ף בזוס.  
עלילת הפרסומת סובבת סביב Alexa - העוזרת האלקטרונית שעונה בקולה על שאלות במכשיר ה-Echo של החברה - שמאבדת את קולה. תכנית הגיבוי של החברה היא להיעזר בכוכבים שונים ממגוון תחומים שמחליפים את 'אלקסה' ועונים לשאלות המשתמשים באופן כושל שאינו שירותי בעליל: כך למשל, גורדון ראמזי גוער ומקלל גולש המבקש מתכון ל"טוסט", Cardi B מנגנת ראפ קשוח לאדם המבקש מוסיקה קאנטרי ואנתוני הופקינס מפחיד ומלחיץ עם רפרנס ל"שתיקת הכבשים".

  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה