שיווק ופרסום

בון וויאג': 'דני לוי' זכה בתקציב הדוברות והיח"צ של איסתא

מערך הדוברות יכלול את הטיפול ב'איסתא' וב-'איסתא ספורט' וינוהל במחלקת התיירות במשרד, תחת חטיבת הצרכנות של המשרד בניהולו של השותף טל מזרחי
משה בנימין |  1
איסתא (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי דני לוי תקשורת מצרף לשורותיו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת איסתא - כך נודע לאייס. 
ניהול מערך הדוברות יכלול את הטיפול ב'איסתא' וב-'איסתא ספורט' וינוהל במחלקת התיירות במשרד, תחת חטיבת הצרכנות של המשרד בניהולו של השותף טל מזרחי. בחטיבה זו מנוהלים גם יחסי הציבור של רשת מלונות פתאל, קבוצת השכרת הרכב Hertz ועוד. התקציב יופקד בידיהן של הסופרוויזרית מעיין לוי ושירלי שבת.
איסתא היא קבוצת התיירות והנסיעות הגדולה בישראל, ומתוקף כך תקציב יחסי הציבור שלה נחשב בהתאם לנחשק מאוד בקטגוריית התיירות. מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצה הוא אחישי גל וסמנכ"ל השיווק שלה הוא רונן קרסו. כמו כן, במסגרת הטיפול בקבוצה ינהל המשרד החדש את יחסי הציבור של חברת הבת 'איסתא ספורט', שהבעלות עליה נחלקת בין איסתא ויואב ברוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הזמן דני לוי, דבי, דחבש
    למה 02/2018/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתי כל החברות יבינו שלבחור במשרדים הגדולים זה הכי לא טוב בשבילם ושמשרד קטן יתאבד בשבילם פי אלף. כאילו את דני או דבי מעניין הלקוח. רק כסף מעניין אותם
    סגור