שיווק ופרסום

בצל החקירות: עיריית ראשל"צ יוצאת למכרז פרסום במיליונים

היקף הפעילות - בסך 6 מיליון ש' - צפוי להיכנס לרדאר של משרדי הפרסום הגדולים. בעירייה צפוים גם לצאת במכרז לאיתור משרד יח"צ
משה בנימין |  2
ראשון לציון (צילום יח"צ)
עיריית ראשון לציון מוציאה את תקציב הפרסום למכרז - כך על פי אתר יפעת מכרזים. תקופת ההתקשרות עם הזוכה, כולל מימוש אופציית ההארכה השמורה לעירייה, תעמוד על 5 שנים.
בשונה משנים קודמות, התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים לכל אחת מהשנתיים הראשונות. מטבע הדברים, תקציבי פרסום נמוכים, של עיריות שאינן תל אביב, ירושלים או חיפה, לא מצליחים למשוך אליהם את תשומת הלב של המשרדים הגדולים אך במקרה זה נראה כי היקף הפעילות צפוי להיכנס לרדאר של משרדי הפרסום הגדולים בישראל שישמחו לצרף את העירייה לרשימת הלקוחות.  
מסמכי המכרז לא פורסמו באופן פומבי ועיון בו ובתנאיו יתאפשר רק לרוכשים אותו בסכום לא מבוטל של 2,500 שקלים. בתוך כך לאייס נודע עוד כי בשנה ה-3 וה-4 התקציב צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים ובשנה האחרונה על כ-2 מיליון שקלים. במוקד פעילות הפרסום, העירייה תקדם את פרויקט הנדל"ן מתחם האלף - תכנית שאושרה לאחרונה וחלה על שטח של כ-297 דונם וגובלת ממערב בנתיבי איילון. 
יצוין עוד כי לפני בתחילת השנה קיימה העירייה מכרז לניהול פעילות הסושיאל שלה ברשתות החברתיות שבו זכה אשכנזי זלצמן. האחרון גם שימש כאחד מספקי הפרסום של העירייה בשנים האחרונות אך התקשרות זו הסתכמה בעיקר ברכש מדיה עבור העירייה (לצד רוכשי מדיה נוספים). מכרז הפרסום הנוכחי צפוי לשנות את מודל העבודה של העירייה שתפקיד בידי המשרד הזוכה את כל הפעילות לרבות הקריאייטיב ורכש המדיה.   
עיתוי היציאה למכרז חופף לאחת התקופות הסוערות ביותר בעיר ראשון לציון. בימים אלו נחקר דוד ביטן, עד לאחרונה יו"ר הקואליציה ובעברו סגן ראש עיריית ראשון לציון. ביטן נחקר אתמול (יום א') בפעם השביעית כשהוא ממשיך לשמור על השתיקה בעניין החשדות לשחיתות בעירייה. במרכז הפרשה חשדות לקבלת שוחד על ידיד בכירים בעירייה שבראשם דב צור ראש העיר, סגנו יוסי חממי והמשנה אייל מושיוב, זאת בתמורה לקידום אינטרסים של קלבנים. השלושה חזרו לאחרונה לתפקידיהם בעירייה, אולם הם אינם יכולים לקחת חלק בוועדות התכנון והבנייה וועדת המכרזים.
בתוך כך, לאייס נודע עוד כי העירייה צפויה לצאת במכרז לאיתור משרד יח"צ חיצוני שילווה אותה במקביל למחלקת הדוברות. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ״מכרז סושיאל״
    יאיר 02/2018/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    6,000 שח בחודש...
    סגור
  • 1.
    ביטן בתגובה:
    מו דג 02/2018/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    0 0 0 0 0 0 0 00000 00 0
    סגור