שיווק ופרסום

90 ק"מ של מוזיאון עם הדרכה: מהלך מעולה מאבו-דאבי

היצירות מופיעות לצד הכביש על שלטי חוצות ענקיים והנהגים המאזינים ל-3 תחנות רדיו נהנים מקריינות המסבירה על היצירות בעת שרכבם עובר על ידן
משה בנימין |  3
הלובר על הכביש באבו דאבי (צילום יח"צ)
אבו דאבי, כן אבו דאבי. בטח לא חשבתם שתתרשמו ממהלך קריאייטיב מבריק שמגיע משם אבל הנה זה קורה. סניף הלובר המקומי שנפתח בעיר הבירה של איחוד האמירויות הערביות נאלץ להתמודד עם אתגר הקהל שלא רגיל לבקר במוזיאונים, והפתרון? 10 יצירות מרכזיות המוצגות במוזיאון על שלטי חוצות ענקיים בדרך של 90 קילומטר בין דובאי לאבו דאבי. 
היצירות, כגון אלו של פיט מונדריאן, ואן גוך ועוד מופיעות בצד הדרך אך זהו רק חלק מהמהלך שכולל גם תמיכה של 3 תחנות רדיו שהופכות את הנסיעה בכביש "המוזיאון" לסיור מודרך. 3 התחנות: 100.5, 95.8 ו-91.6 FM באבו דאבי משהות את השידור הרציף בזמן שהנהג נוסע ליד היצירה ובמקום זאת על הרדיו משתלטת קריינות שמסבירה על היצירה שלידה עובר הרכב, למשך 30 שניות. מהלך הפרסום הוא חלק מחודש החדשנות באיחוד האמירויות. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרגיש כמו קמפיין של שוויגר 2
    ג׳יזס 03/2018/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזיתי את עצמי. הלכתי לבדוק והם אכן השתמשו בFM jammers כדי להחליף את השידור בערוצי רדיו הרגילים. מודה בטעויות אני רק בן אדם חברים
    סגור
  • FM JAMMERS
    הנרי 03/2018/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז מה זה אומר בעצם? הם לא השתמשו במשדר קטן שהותקן על השלט פרסום?
    סגור
  • 1.
    מרגיש כמו קמפיין של שוויגר
    ג׳יזס 03/2018/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורגע רצינות, אני מטיל ספק גדול בהיתכנות של השידור רדיו להתחלף כשהם על אותה תחנה ועוברים ליד זה. זה אומר יותר מדי דברים שהיו צריכים לקרות טכנולוגית. כמו להשתלט על השידור הראשי עם משדר שנמצא ליד כל שלט. וזה מיותר. אני מאמין שהיו ערוצים יעודיים שפשוט ניגנו את המידע כל הזמן.
    סגור