שיווק ופרסום

לפני פסח: ACE במתיחת פנים שיווקית ופרסומית עם רותם כהן

מתיחת הפנים כוללת גם גיוס פרזנטור שיצעיר ויקליל את המותג בדמותו של הזמר רותם כהן
משה בנימין | 
ACE. מתיחת פנים עם רותם כהן (צילום צילום מסך יוטיוב)
רגע לפני פסח, תקופת השיא של מותגים מעולם השיפוץ, תיקון, טיפול, שדרוג וטיפוח הבית כגון הום סנטר, ACE, נירלט טמבור וכ' - רשת ACE הוותיקה יוצאת במתיחת פנים שיווקית ופרסומית עם שפה תקשורתית חדשה ומיצוב שממקד את הזרקור על עולם הלייף סטייל, עיצוב ושדרוג הבית.
מתיחת הפנים כוללת גם גיוס פרזנטור שיצעיר ויקליל את המותג בדמותו של הזמר רותם כהן. במסגרת המעבר מתחום ה-DIY לעיצוב וסטייל, הסלוגן שילווה את הרשת יהיה "קל לשדרג את הבית" במקום "רשת עשה זאת בעצמך" שהלך איתה שנים רבות. מאחורי המהלך בשווי מיליוני שקלים שעלה אמש (מוצ"ש) עומד משרד הפרסום יהושע TBWA.
הפרסומת שבה מככב כהן מוצגת בפורמט שמדמה שיר חדש בכיכובו תחת השם "קלאסה בקאסה". מבחינת משרד הפרסום מדובר בקמפיין שלישי מהתקופה האחרונה שבמרכזו שיר, אם סופרים את דיסקונט וטרה לפניו. השיר של כהן "מודע לעצמו" כשהטקסט מדבר על כך שכהן הפך לכוכב לאחרונה וכעת הוא נדרש לשדרג את ביתו בהתאם למעמדו החדש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה