שיווק ופרסום

שוק אפור: גוגל לא תאפשר פרסום של מטבעות דיגיטליים

החלטת החברה, תחת הכותרת "מדיניות פרסום שירותים פיננסיים" צפויה להיכנס לתוקף ביוני הקרוב. גוגל מצטרפת לפייסבוק שהודיעה שתחסום פרסום מטבעות דיגיטלים בתחילת השנה
משה בנימין | 
ענקית האינטרנט גוגל מצטרפת לפייסבוק (שהכריזה על כך בתחילת השנה) ומכריזה על חסימת פרסומות שקשורות בתחום המטבעות הדיגיטליים - cryptocurrency. החלטת החברה תהיה גורפת לכל השחקנים בתחום הפיננסי הלוהט של השנה האחרונה, כך שגם חברות שתדמיתית נתפסות כלגיטימיות לא יוכלו לפרסם עצמן באמצעות כלי גוגל. 
החלטת החברה, תחת הכותרת "מדיניות פרסום שירותים פיננסיים" צפויה להיכנס לתוקף ביוני הקרוב, כך על פי החלטת החברהבמסגרת ההחלטה, גוגל אף תוריד את השאלטר לפרסומות פורקס, אופציות בינאריות ועוד שירותים המוגדרים על ידה כספקולטיביים, לא מפוקחים דיו או שאינם מפוקחים באופן מגובש מספיק על ידי שווקים מקומיים ומשמשים כקרקע פוריה להונאות. 
סקוט ספנסר, בכיר בתחום הפרסום בגוגל אמר ל-CNBC בהתייחס להודעה, כי "אין לנו כדור בדולח כדי לדעת לאן הולך תחום המטבעות הדיגיטליים בעתיד, אבל ראינו מספיק פוטנציאל לנזק שעלול להיגרם לצרכנים - כך שאנחנו רוצים לגשת אליו באופן הזהיר ביותר". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה