פרסום ושיווק

אוניברסיטת בר אילן מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

תנאי הסף הם מהקלים שנראו לאחרונה עם דרישה למחזור של חצי מיליון שקל לפחות בפעילות פרסום בדיגיטל. במכרז ייבחרו שני זוכים שיטפלו בדיגיטל ובאופליין
משה בנימין | 
אוניברסיטת בר אילן (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
אוניברסיטת בר אילן מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה, שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בשנה. תקופת ההתקשרות תהא לשנה עם אופציה להארכה עד למקסימום של 3 שנות התקשרות. המכרז יצא לדרכו היום ומועד ההגשות האחרון מתוזמן ל-22 באפריל. 
האוניברסיטה הודיעה שתבחר במכרז שני זוכים שביניהם תחולק העבודה בין דיגיטל ואופליין. בחלק הדיגיטל יטפל הזוכה בדיגיטל וסושיאל, כולל קידום אתרים; קידום ממומן; קידום אורגני; קידום באנרים, GDN, קמפיין Remarketing ועוד. בחלק האופליין יטפל הזוכה בפרינט - עיתונות כתובה, שילוט חוצות, עלונים, פולדרים ועוד, רדיו וטלוויזיה ופרסום במדיה בחו"ל במידה והאוניברסיטה תעשה זאת. 
תנאי הסף להתמודדות במכרז הם מהקלים שנראו במכרזים ציבוריים. האוניברסיטה דורשת ניסיון בניהול קמפיינים בדיגיטל, לרבות בסושיאל, עבור 3 לקוחות בישראל (לפחות) ב-3 השנים האחרונות בהיקף פעילות של לפחות 50 אלף שקל. עם זאת, הכוכבית בתנאי זה מחייבת שלפחות אחד מהלקוחות יהיה מוסד אקדמי בישראל. בנוסף נדרש מחזור של לפחות חצי מיליון שקל בפעילות פרסום בדיגיטל ב-2017.
מבחינת משקל הנקודות בהצעות שיוגשו, האוניברסיטה תעניק 40 נק' לפרמטר האיכות, 20 נק' להתרשמות ממקרה בוחן שיוצג ו-40 נק להצעת המחיר. מתוך כל ההצעות ייבחרו שני הוזכים בעלי הציון המשוקלל הגבוה ביותר. לצידם ייבחר "כשיר שלישי" שישמש כברירת מחדל במידה וההתקשרות עם אחד הספקים הזוכים תופסק. 
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2017 טיפלו בתקציב מספר משרדים שבראשם UP&HOFFER בבעלותן של שולי מהרשק ואתי הופר. התקציב עמד על כ-12 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים במחיר ריאלי. עיקר התקציב, כ-58% ממנו הופנה לעיתונות ו-38% הופנו לדיגיטל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה