שיווק ופרסום

לה פמיליה: דנה זרמון תככב בקמפיין we4G תחת אילון זרמון

ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה אינו שכיח בתעשייה. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה
משה בנימין |  2
דנה זרמון (צילום מתוך קמפיין 'אחת מתשע')
שחקן הסלולר החדש שהצטרף לתחרות הרוויה בשוק הסלולר וכבר הספיק לטרוף את הקלפים עם הצעות שיווקיות חסר תקדים הוא WeG4 של איש העסקים חזי בצלאל. כמו בכל השקה מאסיבית וניסיונות חדירה לשוק מגיע גם הקמפיין שאותו תוביל לא אחרת מאשר הדוגמנית ואושיית האינסטגרם דנה זרמון, שהיא במקרה גם בתו של אילון זרמון שמטפל בתקציב הפרסום של WeG4. 
דנה זרמון התפרסמה לראשונה בגיל 24 בתכנית הטלוויזיה של HOT 'איט גירלס' (It Girls) שהציגה את עולמן של 4 נשים צעירות בגילאי 23-24. הבנות הוצגו כ"מסתובבות רק במקומות הנכונים, ויודעות רגע לפני כולם מה הטרנד הבא. כל הגברים רוצים אותן, וכל הנשים רוצות את הארון שלהן". זרמון הוצגה כ"סטייליסטית ובלוגרית, בתו של אילון זרמון, הפרסומאי. בת טובים שיש לה הכל..." ומאז הפכה למוכרת מאוד, רבות בזכות פריחת עולם הסושיאל שבו בנתה את עצמה כמותג עם מאות אלפי עוקבים.
בכל הקשור לפרסום לא מדובר בקמפיין הראשון של דנה זרמון. כבר ב-2015 היא הובילה קמפיין למותג סכיני הגילוח SCHICK ושנה לאחר מכן הופיעה בקמפיין של HOT (יחד עם שאר בנות האיט גירלס) לקידום חבילת הגלישה של החברה. בנוסף הופיעה בקמפיינים של עזריאלי ראשונים, פנדורה ועוד מעולמות האפנה, קוסמטיקה, תכשיטים ועוד. 
עם זאת, ההופעה בקמפיין שמאחוריו עומד אביה, הפרסומאי אילון זרמון אינו דבר שכיח בתעשייה ויש גם מי שיאמרו שמדובר בנפוטיזם ברור לעין עם טעם לפגם. מנגד, מדובר בקמפיין של חברה פרטית, בבעלותו של חזי בצלאל, שזכותה הלגיטימית לבחור במי שהיא חפצה לקמפיין, או לאשר כל בחירה של מי שבידיו שמה את תקציב הפרסום, מה גם שמדובר בדמות מוכרת. 
העננה המרחפת מעל דנה זרמון כביתו של אילון מלווה אותו מאז שהחלה להתפרסם. כמעט ואין ראיון אתה שבו הנושא הזה אינו עולה ואז נטחן דק דק. רק לפני חודש, בראיון לאדם סרור באתר וואלה, אמרה זרמון: "אבא שלי ואמא שלי בחיים לא עזרו לי להתקדם ויותר מזה, אם זה היה תלוי בהם הם גם היו עוצרים אותי כי הם כאילו נורא דואגים לי ושומרים עליי". בתוך כך, באותו ראיון, אמרה זרמון עוד כי "אין לי שום בעיה עם זה שההורים עוזרים".  
אילון זרמון סירב להגיב לידיעה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחח
    טאלנט 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח חחח חחח הבת של אין חחח אני מת פה.
    סגור
  • 1.
    חחח... אפשר לחשוב שמדובר בעובדי ציבור
    חי 05/2018/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשור לנפוטיזם? איפה אתם חיים? חברות פרטיות יכולות לעשות מה שהן רוצות עם הכסף שלהם. כל בן או בת שממשיכים את ההורים שלהם בעסק זה גם נפוטיזם? נראה לי שקצת התבלבלתם...
    סגור