פרסום ושיווק

תחרות 70 שנות פרסום של מעריב ואייס: הצצה ראשונה למודעות

פרסומאים ומפרסמים הוזמנו להפיק מודעות עבור המותגים אתם הם עובדים, בדרך שתקשר את המסרים העכשוויים של המותג תוך התבססות על "שפה פרסומית" היסטורית
משה בנימין |  2
אדלר חומסקי. מתוך תחרות הפרסום של מעריב ואייס (צילום יח"צ)

תחרות 70 שנות פרסום של עיתון מעריב ואתר אייס מגיעה לשלביה הסופיים. מחר (יום ו') יופץ מגזין יום הולדת 70 של מעריב ובתוכו 50 מודעות וינטאג' מקוריות המשתתפות בתחרות. 

במסגרת התחרות, הוזמנו פרסומאים ומפרסמים להפיק מודעת פרסום עבור המותגים אתם הם עובדים, בדרך שתקשר את המסרים העכשוויים של המותג תוך התבססות על "שפה פרסומית" היסטורית, ולמעשה ליצור מודעת וינטג'. הזוכים יזכו בפרסים שיוענקו מטעם צוות ממערכת העיתון, שיבחר את המודעה המפתיעה, המקורית והיצירתית ביותר לדעתם. ועל איזה פרסים מדובר? המודעה הטובה ביותר תזכה את משרד הפרסום והמפרסם ב-2 כרטיסים זוגיים לגמר הליגה האירופית בכדורגל, כולל טיסות ולינה.
רגע לפני פרסום המגזין, הנה הצצה ראשונה לחלק מהמודעות הבולטות שיתפרסמו בו מחר, מאת משרדי הפרסום המובילים בישראל: 


1. מקאן תל אביב/ אל-על


2. יהושע TBWA/ כ.א.ל

3. ראובני פרידן/ HOT

4. פרסום אברהם/ אאודי

5. גיתם BBDO/ בנק הפועלים
6. אדלר חומסקי/ בזק

 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאחורי הקלעים
    המשקיף 12/04/2018 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוטי אורית ואלדר כל הכבוד!
    סגור
  • 1.
    איזה רעיון אדיר, יצירה.
    איש פרסום וותיק 12/04/2018 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט כיף לראות מודעות כאלה רטרו
    סגור