שיווק ופרסום

2 זהב מתוך 5 פרסים ל-P&G ישראל בפסטיבל המדיה ברומא

התחרות נחשבת לאחת ממנבאות התוצאות בקאן. מהלכי הפרסום של ג'ילט במגזר החרדי בהובלת שטרן אריאלי סער וג'ילט בייבי פייס בהובלת מדיה קום ואדלר חומסקי זכו בפרס הזהב
משה בנימין | 
פרוקטר אנד גמבל ישראל (צילום יח"צ)
פסטיבל המדיה ברומא שוב מאיר פנים לפרוקטר אנד גמבל ישראל, שהשנה אף שוברת את הציפיות של עצמה עם זכייה ב-5 פרסים, שבהם 2 מדליות זהב למותג ג'ילט. לאורך השנים, הפסטיבל נחשב לכזה שעשוי לשקף את הזוכים בקטגוריית המדיה בקאן ליונס כפי שאף קרה לשטרן אריאלי, אדלר חומסקי ופרוקטר ב-2016.
המהלכים הזוכים במדליית הזהב היו קמפיין הגרילה לג'ילט דאודורנט במגזר החרדי בהובלת משרד יחסי הציבור של P&G ישראל, שטרן אריאלי סער. השני הוא קמפיין הפרסום לג'ילט בייבי פייס בהובלת מדיהקום ישראל ואדלר חומסקי.
 
5 הזכיות של החברה הן מתוך 13 קטגוריות שבהן הייתה מועמדת לפרס, עבור קמפיינים ל-2 מותגים - ג'ילט ופנטן. באירוע השתתפו 245 מותגים ודוברים מכל העולם. בין החברות שהתחרו לצד מותגי פרוקטר אנד גמבל: קוקה קולה, BMW, Nike, Sony, Spotify, ועוד.
קמפיין Beautiful Length לתרומות שיער לחולות סרטן במסגרת שיתוף פעולה בין מותג מוצרי השיער "פנטן" ועמותת "זכרון מנחם" זכה בכסף עבור קטגוריית הקמפיין בעל ההשפעה החברתית הטובה ביותר. קמפיין ג'ילט בייבי פייס שבמסגרתו הוזמנו אבות טריים לוותר על הזקן, עבור חיזוק הקשר את הקשר עם התינוק זכה בזהב על השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה וכן בכסף על השימוש היצירתי ביותר במדיה.
קמפיין הגרילה I Don’t Roll On Shabbos של ג'ילט במגזר החרדי תחת הקונספט "לכבד את השבת, לכבד את הבריות" זכה בפרס הזהב על קטגוריית הביצוע המקומי הטוב ביותר עבור מותג בינלאומי, ובפרס הכסף על קטגוריית אסטרטגיית התקשורת הטובה ביותר.
ספי צרפתי, ראש מחלקת הקריאייטיב בפרוקטר אנד גמבל ישראל התייחס לזכיות ואמר: "בעזרת השותפים שלנו בישראל, הבנו שיכול להיות לנו פוטנציאל אדיר להיות בין המדינות המובילות ביצירתיות בעולם. קטפנו את כמות הפרסים הגדולה ביותר, חמישה קמפיינים של מותגים שונים באותה שנה, מה שמעמיד אותנו כחברה היצירתית ביותר מבין כל המתמודדים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה