שיווק ופרסום

חברת ה-Indoor Media 'לוקיישן' נכנסת לשילוט הדיגיטלי

לדברי איתי פז, מנכ"ל לוקיישן "ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה; רואים את כניסתנו לשילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה"
משה בנימין |  5
לוקיישן. נכנסת לשילוט דיגיטלי (צילום יח"צ)
חברת ה-Indoor Media לוקיישן המתמחה במדיה בחללים סגורים (בתי קפה, מועדוני לילה, ברים, פאבים, מסעדות, מכוני כושר ועוד) נכנסת לתחום השילוט הדיגיטלי. יחד עם זאת זכתה החברה תחת ניהולו של איתי פז במכרז שילוט דיגיטלי בבסיסי צה"ל.
לצד השילוט המסורתי של החברה, שהייתה הראשונה בתחומה, עם הקמתה לפני 13 שנים, מתקינה החברה בימים אלה מאות מסכי מדיה בפריסה ארצית, בהתאמה לקהלים, בהשקעה של כ 2 מליון שקלים. עם כניסתה לקטגוריה החדשה, הצטרף לשורותיה אור בר-ששת ששימש בשנים האחרונות כמנהל מכירות בחברת התכנה לשילוט novisign.  
במסגרת מכרז צה"ל שבו זכתה, החברה תקים עשרות מסכי שילוט ב-35 חנויות רשת כוורת (שק"ל לשעבר) שבבסיסי צה"ל, בחשיפה ממוקדת לכ-350 אלף חיילי סדיר, קבע  ומילואים בנקודות המכירה. במקביל, ברשת סטודיו C מותקנים בימים אלה מסכים שיעבירו תוכן המותאם לקהל הנשי. בנוסף מדווחים בחברה כי היא מתכננת לפרוס מסכי קו קופה במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ במטרה לשמש כפלטפורמה בעלת יכולת השפעה אמיתית בתחום קניית האימפולס. המערכות, בעלות יכולת ניהול ושליטה מרחוק, יעבדו בסנכרון מלא מול העסקים השונים ויתאימו את המבצעים שעל גבי המסכים לצורכי נקודת המכירה והמפרסמים השונים.
"לוקיישן מדיה עושה צעד משמעותי וכחלק מתכנית החומש שלה מתרחבת ומעמיקה את אחיזתה במתן פתרונות שילוט ממוקדי לקוח עבור המפרסמים השונים", אומר לאייס איתי פז, מנכ"ל החברה.
"ב-5 השנים האחרונות החברה שילשה את הכנסותיה ויצרה ערך אמתי למפרסמים במיקוד קהלים לקמפיין בבליל המדיות הקיימות כיום. אנו רואים את כניסתנו לתחום השילוט הדיגיטלי כצעד משמעותי לעתידה של החברה ואנו נחושים להמשיך בצמיחה ועשייה ייחודית. פלטפורמת השילוט הדיגיטלי תעבוד לצד השילוט המסורתי, אלפי הפוסטרים, הקיימים כיום והיא באה על מנת ולהעמיק את האחיזה בנקודות".

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חברה מיוחדת במינה ממליצה לכל מנהל שיווק לחזק את המותג (ל"ת)
    מנהלת שיווק 05/2018/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לקוחה מרוצה (ל"ת)
    איזו מדיה מעולהההה!! 05/2018/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אור ברששת תודה לך על כל התמיכה והעזרה!
    לקוח 05/2018/28
    הגב לתגובה זו
    6 0
    טיפול מסור כזה לא קיבלתי בשום מתחרה!
    סגור
  • אור
    אבי 05/2018/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אור הוא אחלה גבר! וגם מקצוען. בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    אחלה חברה ממליץ בחום!
    פרסומי 05/2018/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    החברה מספר 1..!!
    סגור