שיווק ופרסום

סורל בקאמבק: מקים רשת פרסום חדשה אחרי שעזב את WPP

מייסד WPP לא מתכוון להיעלם אל השקיעה. לאחר שסיים את דרכו בחברה בטונים צורמים סורל משתלט על חברת שלד בורסאי ומקים את S4 CAPITAL שבראשה יעמוד
משה בנימין | 
33 שנים לאחר שהשתלט על שלד בורסאי שעליו הקים את חברת WPP, רשת הפרסום הגדולה בעולם, (סר) מרטין סורל שסיים את דרכו ב-WPP בטונים צורמים לא מתכוון להיעלם אל השקיעה וצפוי לחזור לשוק עם חברת פרסום חדשה שיקים תחת ידיו. 
על פי דיווח ב-BBC, סורל, מאנשי הפרסום המפורסמים ביותר ב-3 העשורים האחרונים מתכנן קאמבק שמזכיר את תחילת דרכו עם WPP באמצעות השתלטות על שלד בורסאי של חברה בשם Derriston Capital שעל חורבותיה יקים חברה בשם S4 Capital שתספק שירותי תקשורת לשוק הבינלאומי, ובראשה הוא יעמוד. "יש הזדמנויות משמעותיות להתפתח בתחומי הטכנולוגיה, דאטה ותוכן ואני מצפה לכך" אמר סורל בראיון. 
החברה המקורית Derriston Capital נרשמה לבורסה בלונדון בשנת 2016 כחברה שמקור עיסוקה הוא רכישת עסקי שירותים רפואיים. עם זאת, היא לא רשמה שום עסקה בתחום וחיפשה אחר השקעות בתחומים אחרים. עם כניסתו של סורל לחברה היא רשמה גיוס של 51 מיליון פאונד ש-40 מתוכם השקיע סורל בעצמו. 
אסטרטגיית הצמיחה של החברה תהיה באמצעות רכישת עסקי תקשורת ופרסום. גורמים מצד החברה הצהירו כי גופי השקעות הביעו "בעקרון" הסכמה לספק לה הון שנאמד בכ-150 מיליון פאונד עבור רכישת חברות בתחום. על פי הדיווח ב-BBC חוזהו של סורל לא כלל סעיף שיגביל אותו לעבוד בעסק שמתחרה בפעילותה של WPP כך שמבחינתו הקרקע פנויה. כעת ניתן רק להעריך שבעלי המניות של WPP לא ישנים בשקט בלילה מהחשש שחלק מהמפרסמים יעדיפו להעביר את עסקיהן לידי סורל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה