שיווק ופרסום

הישג מרשים: לאו ברנט זוכה שנה שנייה ברציפות באריה בקאן

לאו ברנט לא עוצר. המשרד זוכה באריה ברונזה שנה שנייה ברציפות, עבור מהלך "אנשים לא תמרורים" ובאותה הקטגוריה בה זכה בשנה שעברה - חוצות. בימים הקרובים יפורסמו רשימות גמר של קטגוריות נוספות שאליה הוגשה העבודה
משה בנימין |  3
לאו ברנט. מימין: שי ניסנבאום, עמי אלוש, עידית צוקרמן ואדם פולצ'ק (צילום יח"צ)
שנה עברה ולא הרבה השתנה. משרד הפרסום לאו ברנט שוב מציל את המשלחת הישראלית מעוד שנה ללא שום זכייה. המשרד ממשיך ברצף ההישגים הקריאייטיביים שלו עם זכייה באריה ברונזה בקטגוריית החוצות, שנה שנייה ברציפות. הפעם המהלך הזוכה הוא "אנשים, לא תמרורים" (People Not Symbols) עבור עמותת נגישות ישראל מנובמבר 2017.
הזכייה של לאו ברנט, בהובלת המנכ"ל אדם פולצ'ק ומנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד עמי אלוש אינו דבר של מה בכך. היסטוריית הזכיות מישראל רצופה בהבלחות חד פעמיות ושנים של פיק קיצוני לצד שנים שחונות, אך אינה מאופיינת בזכיות עקביות, שנה אחר שנה. ההישג של המשרד (באותה הקטגוריה - חוצות) מלמד יותר מהכל על דרך וגישה לפתרונות קריאייטיב פורצי דרך, לעומת הצלחה מקרית. בשנה שעברה כזכור, המשרד זכה באריה ברונזה עבור השעון החכם של סמסונג

בורד ההגשה של המהלך לקאן
חוד החנית של משרד הפרסום כולל את פולצ'ק כמנכ"ל, עמי אלוש בקריאייטיב, עידית צוקרמן בניהול הלקוח ושי ניסנבאום באסטרטגיה. למשרד יש עוד למה לצפות בפסטיבל, שכן מחר יפורסמו רשימות השורטליסט ב-7 קטגוריות וביניהן קטגוריית ה-Media וה-Pr שגם אליהן הוגש המהלך של עמותת נגישות. קטגוריה נוספת שרשימת הגמר שלה תפורסם ביום חמישי היא ה-Sustainable Goals שגם אליה הוגשה העבודה. 
יחד עם ליאו ברנט לקחו חלק במהלך של עמותת נגישות גם משרד יחסי הציבור קרבט & ווייס בבעלותן של מאיה קרבט ונירית ווייס. על ההפקה הייתה אמונה חברת תפארת הפקות שניהלה את כל הקשור להפקת השלטים והלוגיסטיקה של התיעוד והעריכות ומנחם רייס תרם את חלקו בצילום למעלה מ-50 אנשים בעלי מוגבלות לפרויקט.

 
כזכור למרות ההנחיה של פובליסיס העולמית לכל סניפיה בעולם, וביניהן לאו ברנט, שלא להגיש עבודות לאף תחרות פרסום למשך שנה, המשרד מתמודד בקאן בזכות העובדה שהגשת העבודות לתחרות נעשתה במימונה של עמותת נגישות ישראל. 
לאו ברנט רשם בשנתיים האחרונות תקופת שגשוג ופריחה שהפכה אותו למשרד הצומח בישראל עם עלייה של 60% לעומת 2016, כך על פי נתוני המשרד. מתחילת השנה, מציינים במשרד, מחזורי הפעילות צמחו בכ-25% במה שממקם אותם גבוה בתוך העשירייה הראשונה של משרדי הפרסום בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גאים בך (ל"ת)
    בני 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד!
    אורלי 06/2018/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים טובים באמצע הדרך אז כיף לפרגן
    סגור
  • 1.
    מדהים!
    צח 06/2018/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כשעובדים בשביל פרסים גם זוכים בסוף. ריספקט!
    סגור