שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה יוצא למכרז

ב-2017 עמד תקציב הפרסום על 3.5 מ' שקלים. לעומת זאת, בשנת 2018 ולמשך 7 חודשים בלבד, עמד התקציב על כ-5.1 מיליון שקלים במחירי מחירון על פי יפעת בקרת פרסום
משה בנימין | 
אוניברסיטת חיפה (צילום אוניברסיטת חיפה)
תקציב הפרסום של אוניברסיטת חיפה יוצא למכרז - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות, משרד הפרסום AVRAHAM משמש כמשרד הפרסום המרכזי של האוניברסיטה, לצד משרדים נוספים כגון גיתם וירקוני החיפאי שחלקם אינו משמעותי.  
היקף התקציב של האוניברסיטה אינו יציב וב-3 השנים האחרונות הספיק לרשום קיטון וגידול. כך למשל, על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-4.6 מיליון שקלים במחירי מחירון. ב-2016 קטן התקציב ל-3.5 מיליון שקלים וב-2017 עמד על סכום זהה. לעומת זאת, בשנת 2018 ולמשך 7 חודשים בלבד, עד לנקודת זמן זו עמד התקציב על כ-5.1 מיליון שקלים במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-1.3 מיליון שקלים. 
תנאי הסף שדורשת האוניברסיטה מהמתמודדים במכרז אינם בלתי סבירים וכוללים, בין השאר: טיפול ב-3 לקוחות לפחות ב-5 השנים האחרונות למשך שנתיים רצופות, בתקציב שעולה על 1.75 מיליון שקלים, במהלך שנה אחת לפחות מתוך השתיים. כמו כן, שירותי פרסום דיגיטל שהוענקו ל-3 לקוחות לפחות במהלך 5 השנים שקדמו למכרז, שלכל אחד מהם תקציב פרסום דיגיטל שנתי של 1.3 מיליון שקל לפחות. 
ציוני המכרז יחולקו למשקל של 60% להצעת האיכות ו-40% להצעת המחיר. 5 ההצעות שיקבלו את הציון הגבוה ביותר בשלב א' של קטגוריית האיכות יעברו לשלב הבא בקטגוריה שיכלול מצגת ובה אסטרטגיה פרסומית וקונספט קריאייטיבי לפי בריף של האוניברסיטה. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תחל ב-24 חודשים עם אופציה להארכה של האוניברסיטה עד ל-5 שנים סה"כ. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה