שיווק ופרסום

לאחר 4 שנים: אורט בראודה תצא למכרז פרסום ורכש מדיה

המכללה תנהל שני מכרזים נפרדים לרכש מדיה ולקריאייטיב. עם זאת, לדברי סמנכ"ל השיווק "אין מניעה שאותה חברה תזכה בשני המכרזים"
משה בנימין | 
אורט בראודה (צילום יח"צ)
4 שנים לאחר שיצאה למכרז כפול לשירותי פרסום ושירותי רכש מדיה, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל, תצא למכרז דומה. נכון להיום, על פי תוצאות המכרז הקודם, שירותי הקריאייטיב של המכללה מוענקים לה על ידי דרורי-שלומי ואילו רכש המדיה הופקד בידיו של אשכנזי זלצמן
למרות המכרז המופרד שדומה באופיו למכרזי הענק של המפרסמים הבינלאומיים, היקף רכש המדיה של המכללה עומד על כ-2 מיליון שקלים בלבד. המכרז על שירותי הפרסום הוא דו-שלבי: תחילה יתמודדו החברות שניגשו למכרז על בסיס עבודות קודמות, ובהמשך יתבקשו אלו שעברו לשלב הסופי להציג פרזנטציה על בסיס בריף המכללה. עם זאת, המכללה שומרת לעצמה את האופציה להפקיד את 2 הפעילויות במשרד אחד.
"כל מכרז מתנהל בנפרד" אומרת שני אילני, סמנכ"ל השיווק של המכללה, "אולם אין מניעה שאותה חברה תזכה בשני המכרזים, כל עוד היא עומדת בתנאי הסף ומשיגה את הציון הגבוה ביותר. לשמחתי 2 החברות שזכו במכרז הקודם עבדו בשיתוף פעולה מלא ואני מצפה שכך יהיה גם בעתיד, במקרה ולא חברה אחת תזכה בשני המכרזים".
"מעבר לשאיפה שלנו לשקיפות גבוהה יותר בתמחור רכיבי הפרסום, הפרדת המכרזים מאפשרת לכל מתמודד לנקוב במחיר האופטימאלי בעד עבודתו וכך נמנעת אי הבנה באשר להיקף העבודה הנדרשת או באשר לכדאיות להמשיך את ההתקשרות - הכל פרוש לפניו לפני שהוא מגיש הצעתו, ואנו מקוים לקבל את החברות הטובות ביותר, אשר רוצות לעבוד אתנו", מסבירה אילני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה