שיווק ופרסום
הוא שהיה: יהושע וגליקמן זכו מחדש במכרז הפרסום של הטוטו
יהושע וגליקמן נבחרו מחדש לאחר 9 שנים בהן טיפלו בתקציבי המועצה להסדר ההימורים. יהושע יטפל בחלק הארי של הווינר והטוטו, וגליקמן בתדמית ובשירותי הסטודיו
3 חודשים אחרי שיצא לדרכו מכרז הפרסום של הטוטו ולאחר 9 שנים עם משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן שמיר סמסונוב, נבחרו 2 המשרדים מחדש לטיפול בתקציבי הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט.
תחרות של ממש לא הייתה על התקציב שכן רוב משרדי הפרסום, למעט גיתם BBDO ואדלר חומסקי שהיו מנועים מלהשתתף בשל הטיפול בתקציבי מפעל הפיס, בחרו שלא להתמודד והשאירו את הזירה פנויה. היחיד שהעז והלך על הסיכוי הנמוך שהבחירה לא תהיה צפויה הוא משרד הפרסום ראובני פרידן.
תקציב טוטו-ווינר הוא מהגדולים בשוק הפרסום הישראלי, ועל פי יפעת בקרת פרסום נאמד ב-80 מיליון שקלים בשנת 2017, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-25 מיליון שקלים. הוא מחולק ל-2 ליבות פעילות: הראשונה גזרת ההימורים, הווינר והטוטו שמרכזה את רוב התקציב בה יטפל יהושע TBWA (כפי שהיה עד כה) והשנייה תדמית הטוטו, יישום תכנית "משחקים באחריות" וכן גם בשירותי סטודיו ועיצוב התכניה. בשני המקרים משרדי הפרסום יספקו את שירותי הפרסום גם בדיגיטל.
על פי תנאי הסף של המועצה להסדר ההימורים, מהמתמודדים במכרז נדרש ותק של 5 שנים לפחות עם מחזור כספי של 150 מיליון שקל (כולל מע"מ) ולקוח אחד לפחות במשרד שמנהל תקציב של מעל ל-20 מיליון שקל (כולל מע"מ). דגש נוסף, שאותו המועצה שמה במרכז, הוא יכולות האונליין והסחר הדיגיטלי של המשרדים המתמודדים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אני בהלם! איזו הפתעה!שי 08/2018/15הגב לתגובה זו2 0לדעתי יהושע מטפל בתקציב של ווינר בערך מ-2003. רק 15 שנה... בסה״כ נשמע לי כמו פרק זמן סביר עבור תקציב ממשלתי.סגור
-
1.אין על גליקמןהדימונאי 08/2018/15הגב לתגובה זו0 0המשרד הכי מקצועי והכי כיפי בתחוםסגור