שיווק ופרסום

דני יעקובוביץ' עוזב את גיתם BBDO - ועובר לראובני פרידן

האיש שחתום על קמפיין משיח המעולה שמלווה את סלקום TV מאז השקתה, עובר לשמש כמנהל קריאיטיב ראשי בראובני פרידן, לצידו של איתי גרונר
דני יעקובוביץ (צילום משה בנימין)
לאחר 12 שנים בגיתם BBDO, מנהל הקריאטיב הראשי BBDO, דני יעקובוביץ' עוזב את המשרד ומצטרף לראובני פרידן שם ישמש במקביל לאיתי גרונר כמנהל קריאייטיב ראשי. את הקריאייטיב בגיתם ינהלו 3 סמנכ"לים: ערן ניר, שרון רפאל ועדו קריב.
יעקובוביץ', מוותיקי המשרד, הצטרף לגיתם כמנהל קריאייטיב בתקופת מיכל המאירי. הוא התקדם לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב ולאחר מינויו של עדו הרטוב למנכ"ל קבוצת גיתם BBDO, קודם לתפקיד מנהל הקריאיטיב הראשי של המשרד לאחר ששימש כסמנכ"ל משותף לצדו של שני גרשי שעזב את המשרד.
לצד עשרות קמפיינים לסלקום, פוקס, מפעל הפיס, בנק הפועלים, מיצובישי ועודו, המהלך הבולט ביותר עליו חתום יעקובוביץ' הוא קמפיין "משיח" עבור סלקום TV, שליווה את החברה מאז השקת שירותי הטלוויזיה שלה. קמפיין זה זכה במספר רב של קקטוסים וזכיה באפ"י פלטינום השנה, וגם היווה נקודת מפנה בתפיסת הקריאייטיב של המשרד. 
מתיחת פנים וסיבוב חדש
הפרידה מיעקובוביץ' משלימה את מתיחת הפנים הפרסונלית של גיתם BBDO - תהליך שמתרחש באופן עקבי בשנים האחרונות ובא לידי ביטוי בכל החזיתות, החל מהמנהלים הבכירים. בראשית היו אלה עמית לבני ועדו הרטוב שהחליפו את מיכל המאירי, מאוחר יותר לבני פרש והרטוב נותר לבדו כמנכ"ל משרד הפרסום. במקביל, כאמור, פרש שני גרשי מתפקידו בניהול הקריאייטיב, לצד פרישות וגיוסים של דמויות נוספות במחלקת הקריאייטיב. עם הפיכתו של הרטוב לשותף בקבוצת התקשורת של גיתם מונו לפני מספר חודשים יובל ויינגסט וקרן בכר אמיתי למנכ"לים משותפים.  
מזה זמן רב דובר בשוק על מעבר אפשרי של יעקובוביץ' מגיתם למשרד אחר. עם זאת, למרות חרושת השמועות יעקובוביץ' המשיך בתפקידו כמנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם תוך שהוא מגייס למשרד את ניר ורפאל. השיחות עם ראובני פרידן התנהלו מתחת לרדאר בחודשים האחרונים ויחד עם הצעה כספית נאה, כל הצדדים השתכנעו כי זהו הצעד הנכון: ראובני פרידן קיבל לידיו איש קריאייטיב בכיר ומנהל מנוסה שיכול לבנות במשרד מחלקת קריאייטיב תחתיו, גיתם נותר עם מחלקת קריאייטיב מאוזנת תחת ידיהם של 3 סמנכ"לים מנוסים ויעקובוביץ' עצמו יצא לסיבוב חדש ומאתגר לאחר שנים רבות באותו המקום.
מפנים זמן לניב חורש וזיו קורן
מבחינת משרד הפרסום ראובני פרידן מדובר במהלך דרמטי של עיבוי ניהול הקריאייטיב. במשרד חיפשו מזה זמן רב אחר דמות מובילה ודומיננטית שתוכל לאייש את התפקיד לצד איתי גרונר. אחת הסיבות היא הרצון לאפשר לניב חורש וזיו קורן המנכ"לים המשותפים את הזמן להשקיע במאמצי פיתוח עסקי מבלי לחלק את זמנם בין זה לבין התעסקות בניהול הקריאייטיב. יעקובוביץ' נבחר בעיקר בשל הרזומה העשיר שלו, הטיפול בלקוחות מובילים במשק ויכולתו לנהל קריאייטיב תוך כדי ניהול מערכות היחסים עם הלקוחות האסטרטגיים. 
את שדרת ניהול הקריאטיב בראובני פרידן משלימים ינאי וולף ורועי גוטמן, שקודם לתפקיד סמנכ"ל, ומנהלות הקריאיטיב מיטל קריא, הילי מנירב וענת יצחקי עבו.
זיו קורן וניב חורש, מנכ״לים משותפים בראובני פרידן, מסרו: ״שמחים מאוד שדני בחר להצטרף אלינו. העבודות הפרסומיות של יעקובוביץ', יחד עם נסיונו, אופיו ויכולותיו הניהוליות, שמות אותו בטופ של מנהלי הקריאיטיב בישראל, ואין לנו ספק שלקוחותינו יהנו מכך מאוד. דני יעקובוביץ יחד עם איתי גרונר, והסמנכלים וולף וגוטמן, זו נבחרת מנהלי הקריאיטיב הכי טובה בעולם, ובין הטובות בארץ".
יעקובוביץ מסר: "גיתם היא חלק מהותי מהחיים שלי וממי שאני והמשרד תרם להתפתחות שלי לא פחות ממה שתרמתי לגיתם. אני רוצה להודות לשותפים ובעיקר לעדו הרטוב על תמיכה ואמון שלא מובן מאליו לקבל, גם בניצחונות וגם בכישלונות. אני משאיר מאחורי צוות מנהלים מוכשר בטירוף, והמון רגעים מכוננים ומאושרים".
עדו הרטוב הוסיף: "דני חותם תקופה מפוארת בגיתם ואנחנו מודים לו על היצירתיות ההשקעה והמסירות כלפי המשרד ולקוחותיו, דני השקיע רבות בביצור המשרד כמוקד קריאטיבי שמשנה מציאות. ההנהגה הקריאיטיבית בענף מובלת על ידי סמנכ"לי הקריאטיב הטובים בענף שממשיכים את התנופה העצומה בה המשרד נמצא".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 09/2018/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    כולכם ילדים
    אחד שמכיר 09/2018/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שתי הברקודות (בכר ווינגסט) הבינו שדני חזק והוא איום ועשו הכל להראות לו את הדרך החוצה. ככה זה כשהמנכלים הם פוליטיקאים קטנים חסרי כשרון שרק דואגים לשמור על הכסא. מה זה אומר על גיתם? בואו כבר זמן רב הם מראים במעשים ובימינויים שהם לא באמת משרד פרסום מקצועי ואיכותי הם משרד פוליטי עם פקידי פרסום...
    סגור
  • בית ספר לגנבים
    אליקה 09/2018/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הdna של גיתם. בחשנות פוליטית. סכינים בגב ואנשי קריאטיב חלשים לצידם. המשרד הכי מגעיל בענף
    סגור
  • 5.
    חתום על משיח? רק כגן חתום על משיח
    משיח 09/2018/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דני דין בעיקר נעלם. משיח זה אודי כגן סחורה משומשת
    סגור
  • 4.
    שתי הערות: אחת לראובני ואחת לערניר
    בכור ושושי 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אי אפשר להיות "הכי טובה בעולם ובין הטובות בארץ" תנסו להבין לבד למה או שתרכשו פשוט קופי שעשה 12 שנות לימוד. ערניר- שוב פעם אתה דורך במקום. צא כבר לפרילאנס.
    סגור
  • טען עוד
  • יצאת טמבל
    אייל 09/2018/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמובן נאמר בכוונה. אמנם זו דאחקה מטומטמת אבל עדיין לא מדובר בטעות
    סגור
  • כמה אתה טיפש (ל"ת)
    גידי 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    בהצלחה לגיתם, צעד מוזר
    אבו טוקבק 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    2 5
    נראה אותם מסתדרים בלי דני, צעד תמוה מאוד. מי בדיוק יוביל אותם? וכן, ראובני הרוויחו.
    סגור
  • לכל אחד יש תחליף
    ערן 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גיתם היו משרד מוביל הרבה לפני שדני יעקובוביץ הגיע וימשיכו להיות משרד מוביל הרבה אחרי שהוא יילך. וזה מבלי לגרוע מהיכולות שלו. לכל אחד יש תחליף. מנהלים גדולים מדני עזבו את מקום עבודתם והכל המשיך להתנהל על מי מנוחות... ועדיין מדובר בגיוס יפה מאוד עבור ראובני
    סגור
  • ערניר יוביל!
    נדב 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמו שהוביל עד היום. חחחחחח
    סגור
  • 2.
    דני יצאת ילד
    מיכל 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או כמו שאומרים אצלנו כל כלב בא גמדו
    סגור
  • 1.
    הימור שגוי (ל"ת)
    שיהיה בהצלחה בשאול 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הימור שגוי של מי?
    פול פוגבה 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של דני או של ראובני פרידן?
    סגור
  • של דני כמובן (ל"ת)
    אני 09/2018/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור