שיווק ופרסום

אמיר בר יהיה המנכ"ל החדש של חברת המחקר נילסן ישראל

אחרי שלל תפקידים ביוניליוור, יקבי כרמל ושטראוס, מגיע בר לסניף הישראלי של חברת המחקר הגדולה בעולם, ויחליף את עופר לוי, שימשיך לשמש כיו"ר קבוצת נילסן ישראל
כתבי אייס |  1
לוגו חברת נילסן (צילום לוגו)
חברת המחקר הגדולה בעולם נילסן, ממנה את אמיר בר למנכ"ל החדש של נילסן ישראל. בר יחליף בתפקידו את עופר לוי, אשר ימשיך לכהן כיו"ר קבוצת נילסן ישראל, הכוללת את את חברות המחקר הגל החדש וניו סנס.
לבר כ-30 שנות ניסיון בעולם מוצרי הצריכה המתכלים (FMCG) בארגונים בינ"ל וישראלים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל מכירות בחברת יוניליוור. בתפקידיו הקודמים שימש כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל מכירות ביקבי כרמל, ובמגוון רחב של תפקידים בחברת שטראוס, בין היתר מנהל יחידה עסקית שטראוס קפה ישראל , מנהל תחום לקוחות גדולים ומנהל לקוחות אסטרטגיים בכיר בחטיבת המכירות של שטראוס גרופ.

בנילסן אומרים כי כמנכ"ל החדש של הסניף הישראלי, בר יחזיק בתפקיד משמעותי בפיתוח והטמעת האסטרטגיה העסקית של נילסן להשגת יעדי הצמיחה, במקביל להמשך חיזוק תדמיתה של החברה כמובילה באיכות השירות, תוצריה ותמיכה בלקוחות בישראל.
נילסן היא חברה גלובלית לניהול ביצועים המספקת הבנה מקיפה של מה הצרכנים רואים וקונים (Watch and Buy). חטיבת ה-Watch של החברה מספקת ללקוחות מדיה ופרסום שירותי מדידה בקרב כל המכשירים שבהם תוכן נצרך - וידאו, אודיו וטקסט. חטיבת ה-Buy מציעה ללקוחותיה ( היצרנים, המשווקים והקמעונאים) תמונה של שוק הקמעונאות. על-ידי שילוב מידע מעולמות ה- Watch ו-Buy ומקורות מידע נוספים, נילסן מספקת ללקוחותיה שירותי מדידה איכותיים וכן ניתוחים המסייעים להם לשפר את ביצועיהם. נילסן, חברת S&P 500, פועלת ביותר מ -100 מדינות, המכסות יותר מ -90% מאוכלוסיית העולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראוי ביותר, בהצלחה
    ר.ב.ח 09/2018/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי ראוי שיש
    סגור