שיווק ופרסום

שנה טובה ליוני להב - יטפל בתקציב הפרסום של מתחמי 'מבנה'

התקציב של 'מבנה מתחמי קניות' שמונה 16 קניונים ומתחמים מסחריים טופל בשנים האחרונות ב-True
משה בנימין |  3
קבוצת מבנה (צילום יח"צ/ צילום מסך)
הפרסומאי והאסטרטג יוני להב המשמש בשנים האחרונות כפרילנס המייעץ למשרדים המובילים בשוק, מרחיב את תחומי עיסוקו ומקבל לידיו את תקציב הפרסום של קבוצת מבנה מתחמי קניות (לשעבר ONE) שמפעילה 16 קניונים, מתחמי קניות ומרכזים מסחריים - כך נודע לאייס. תקציב החברה טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום True (לשעבר ברזני-לוי).
כאמור, להב עובד בשנים האחרונות כאסטרטג עצמאי עבור חברות מסחריות, משרדי פרסום ומשרדי ממשלה. לאחרונה פורסם באייס דירוגם ושכרם של היועצים והפרילאנסים המועדפים ביותר על ידי לשכת הפרסום הממשלתית שבה מככב להב בגזרת הייעוץ האסטרטגי לצידם של אסף חתוכה ויוני קיש. לפני כן שימש להב כסמנכ״ל האסטרטגיה של שלמור-אבנון-עמיחי (דאז)מנהל הפלנינג של מקאן דיגיטל ועוד. 
העברת התקציב ממשרד פרסום לפרסומאי עצמאי היא חלק ממגמה שבמסגרתה חברות מעדיפות לעתים לבחור ולעבוד עם פרסומאי עצמאי או צוות מצומצם של פרסומאים מליגת-העל. במקרים מסוימים חברות שבוחרות במתכונת עבודה שכזו, יהיו מוכנות אף לשלם יותר כדי לקבל את השירותים הפרסומיים ישירות מהטאלנטים שמציעים את שירותם כפרילנסים להשכרה לאחר שפרשו ממשרות בכירות במשרדי הפרסום. 
מבנה מתחמי קניות היא חטיבה בחברת הנדל"ן מבנה, מקבוצות הנדל"ן הגדולות בישראל. החברה מתמחה בייזום, רכישה, הקמה וניהול של מבני תעשייה, הייטק, מסחר, משרדים ומגורים, ומורכבת מחברות הנדל"ן הוותיקות 'כלכלית ירושלים', 'מבני תעשיה' ו'דרבן'. בין מתחמי הקניות של החברה: מבנה מגדלי תל אביב, מבנה תל-חנן (נשר), מבנה חולון, מבנה אקרשטיין (הרצליה), מבנה באר שבע, קניון מבנה נצרת עילית, מבנה גן שמואל ועוד.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציבי מבנה מתחמי קניות ירדו בהדרגה ובעקביות בשנים האחרונות. ב-2016 עמד התקציב, במחירי מחירון, על כ-12 מיליון שקלים, ב-2017 ירד התקציב השנתי ל-7.1 מיליון (מחירון) וב-2018 עומד התקציב מתחילת השנה על כ-3.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקל. 
מורן שרוני, מנהלת התקשורת השיווקית בקבוצת מבנה: "אני שמחה מאוד להוציא את מבנה מתחמי קניות לדרך חדשה ומבטיחה מבחינה שיווקית ופרסומית, ולבנות מותג חזק, משמעותי ומוביל בקטגוריית הקניונים ומתחמי הקניות. לאחר שנים שבהן לא בוצע תהליך אסטרטגי מעמיק למותג, החלטתי לקדם את הנושא, ועברנו תהליך אסטרטגי שעל בסיסו יצרנו שפת מותג חדשה שהושקה לקראת החגים. ב-2019 מבנה יהפוך לשחקן גדול ומשמעותי הרבה יותר ויפעל פרסומית גם ברמה הארצית, ולא רק הלוקאלית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה יופי
    מתוקי 09/2018/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יאעומו
    סגור
  • 1.
    זאת הדרך החדשה
    סער 09/2018/05
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מתי לקוחות יבינו שהם לא צריכים משרד אלא איש קריאטיב אסטרטג ואיש מדיה?? עושים עליכם קופות מטורפות!
    סגור
  • אידיוט (ל"ת)
    אני 09/2018/06
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור