שיווק ופרסום

נוחי דנקנר יחל הבוקר לרצות עונש מאסר של 3 שנים בכלא מעשיהו

איש העסקים, שנחשב לחזק במשק הישראלי עד לפני מספר שנים, יחל הבוקר לרצות את עונשו, כפי שגזר עליו בית המשפט העליון בסוף אוגוסט
נועם בראל | 
נוחי דנקנר (צילום דרור עינב)
נוחי דנקנר, שנחשב עד לפני כמה שנים לאיש החזק במשק הישראלי, יחל היום לרצות הבוקר (ג') את עונשו בכלא מעשיהו. על פי ההערכות, דנקנר יהיה ב"אגף שבע", שבו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ריצה את מאסרו.
דנקנר יגיע ישירות לכלא מעשיהו לאחר שיעבור מיון מוקדם על-ידי שירות בתי הסוהר, ובכך יימנע מההליך שעוברים שאר האסירים. הוא יחל בהליך הקליטה שבמסגרתו יעבור ריאיונות עם קצין מודיעין ועובדת סוציאלית, אז יוסבר לו מעמדו החדש, דרישות הכלא בנוגע לספירות וניקיון - ותינתן לו ערכת אסיר הכוללת בין היתר מדים, כלי רחצה, שמיכות ועוד.
בנוסף, דנקנר יוכל להשתמש בטלפון הציבורי שבאגף ולרכוש מוצרים שונים בקנטינה, אם יופקד כסף בחשבון שלו, עד לתקרה של 1,800 שקל בחודש. לאחר שירצה רבע מתקופת מאסרו, יוכל לבקש זכאות לחופשות של 12-72 שעות.
כזכור, בסוף חודש אוגוסט החמיר בית המשפט העליון את עונשו של נוחי דנקנר לשלוש שנים, ואת של שותפו לשעבר איתי שטרום לתקופה של שנתיים. החמרה זו נעשתה במסגרת ערר שהגיש נוחי דנקנר על הרשעתו בגין הרצת מניות אי.די.בי. דנקנר ערער על פסק הדין שניתן על ידי שופט המחוזי חאלד כבוב שגזר עליו שנתיים בכלא וקנס של 800 אלף שקל. 
השניים הואשמו בכך שתרמו ליצירת מצג שווא של התעניינות במניית אי.די.בי על ידי רכישה גדולה של מניות בערב ההנפקה לבורסה. בנוסף, הורשעו השניים בעבירות דיווח והלבנת הון.
בחודש אפריל השנה, ערערה הפרקליטות ערערה על החלטת כבוב וביקשה להחמיר עם תקופת המאסר ל-3 עד 5 שנות מאסר. נזכיר כי דנקנר ושטרום לא יחלו לרצות את העונש, לפחות עד החלטת העליון בנוגע לערעורם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה