שיווק ופרסום

כסף למקאן בגולדן דראם - על "סיפורי היין" של יקב טפרברג

הפתרון המקורי עוקף הרגולציה של יקב טפרברג שבמסגרתו הופקו 3 סרטים קצרים שעלו לקולנוע זכה בכסף בקטגוריית ה-Reach
משה בנימין |  1
סיפורי יין. יקב טפרברג (צילום יח"צ/ צילום מסך)
משרד הפרסום מקאן תל אביב הוא היחיד ששב עם זכייה מתחרות הפרסום גולדן דראם שנערכה בסוף השבוע האחרון בסלובניה. כזכור, אל התחרות ניגשו 3 משרדים מישראל: מקאן תל אביב עם 15 הגשות שמתוכן 3 עלו לגמר, M&C Saatchi עם 2 הגשות ו-2 שעלו לגמר ושמעוני פינקלשטיין פרלמוטר עם 3 הגשות ללא הופעה בשלב הגמר.
המהלך הזוכה שעלה בישראל במרץ 2018 הוא עוד ניסיון של מקאן ויקב טפרברג לעקוף את הרגולציה על פרסום אלכוהול בדרך יצירתית (לאחר שעשו זאת עם פרסומת לייב בהצגת תיאטרון ב-2016). המהלך גם מוכיח את הסברה המוכרת מעולם הפרסום, לפיה דווקא ההגבלות, אם תקציביות ואם רגולטוריות, הן אלו שדוחפות את אנשי הקריאייטיב למצוא קונספטים יצירתיים כמו במקרה הזה. 
הפתרון המקורי היה הסרט "סיפורי יין - משפחה מזן אחר". אסופה של 3 סרטים קצרים בני 10-15 דקות שעוסקים במשפחה ישראלית המעורה בתעשיית היין המקומית. הסרט הראשון "יין" בוים על ידי טל זגרבה שזכה בתואר הבמאי הצעיר המבטיח לשנת 2017 בפסטיבל קאן, ובו מככב אלון נוימן. הסרט השני, "מתי בפעם האחרונה" בוים על ידי דנה לרר, שסרטה "גבולות" זכה בציון לשבח בפסטיבל הקולנוע בירושלים ב-2015, ומספר את סיפורה של איילה (טלי שרון) והסרט השלישי והסוגר של האסופה, "תדרים" שבוים על ידי אורי מרגלית וטל מנקס מספר את סיפורה של דפנה (אסי לוי). 
המהלך זכה בפרס הכסף במסלול ה-Reach של התחרות, בקטגוריה שכותרתה "חדשנות באופן שבו מספרים סיפור". 
 
מנהל הקריאייטיב אדי גרצמן אמר לאייס על הזכייה: "בעידן של היום, בטח כשאתה מפרסם מותג אלכוהולי עם כל ההגבלות הרגולטוריות, לא מספיק לעשות קמפיין פרסומי רגיל. המהלך של טפרברג הוא מהלך תוכן ברמה ובהיקף שעוד לא נראה כאן. 3 סרטים קצרים של מיטב הבמאים, הקרנות שלהם בבתי הקולנוע, בדיגיטל ובסוף גם פרסומת שהיא כל כך מוטמעת בתוכן עצמו, שהיא מרגישה הרבה יותר מפרסומת. תודה ענקית ללקוח ענק שלא רק הלך איתנו כל הדרך, אלא גם לא הפסיק לדחוף אותנו לכל אורך הדרך".
קרדיטים
קריאייטיב: נדב פרסמן, אלדד וויינברגר, אדי גרצמן, עידן קרביץ, דנה מנור, גיא מגל 
סטודיו והפקה: נווה זרח, אדווה נבון, עמנואל רז, גבע גרשון, שירי הינדי 
אסטרטגיה: רונית כספי, יעל שפיגל 
ניהול לקוח: יעל אבוקסיס, מאור חן, סתיו דוידוף
מדיה: אמיר ווייס, נעמי וולפנר, הילה ברדה, יניב סנה, הילה אבידן
דיגיטל: אדי גולדנברג, ליאורה בז׳רנו
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 10/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור