פרסום ושיווק

לעומק התודעה משיק את השעון החכם של וואווי בקמפיין עולמי

משרד הפרסום זוכה להבעת אמון מהענקית הסינית עם משימה חדשה - השקת השעון החכם של החברה בקמפיין בינלאומי. רק לאחרונה צירף לרשימת לקוחותיו תקציב בינלאומי נוסף בשווי פעילות של כ-15 מיליון אירו
משה בנימין |  1
לעומק התודעה. קמפיין השעונים של וואווי (צילום יח"צ/ צילום מסך)
משרד הפרסום לעומק התודעה שמטפל בתקציב הפרסום של חברת וואווי, יצרנית מכשירי הסלולר, בעשרות שווקים באירופה, מחזק את האחיזה בתקציב וזוכה להבעת אמון מהענקית הסינית עם משימה חדשה - השקת השעון החכם של החברה בקמפיין בינלאומי נרחב, בכל השווקים שבהן פועלת החברה מסביב לעולם. 
משרד הפרסום שרק לאחרונה צירף לרשימת לקוחותיו תקציב בינלאומי נוסף בשווי פעילות של כ-15 מיליון אירו, מלווה את וואווי מאז 2015 אז קיבל לידיו את משימת החדירה לשוק הישראלי. לאור ההצלחה בשוק המקומי, לצד כימיה מוצלחת עם נציגי החברה מסין, המשרד החל לקבל משימות השקה ביעדים נוספים עד לפריסה גלובלית ברוב השווקים באירופה. לזכות המשרד עומדת גם העובדה שליהק לקמפיין את גל גדות עוד בטרם הפכה לסנסצייה עולמית ועם פרסומה הרב הצליח לקטוף את פרות ההשקעה ב"מותג" שהפך מאז לוונדר-וומן. 

 

מצפייה בסרטון אפשר לראות שמדובר בפרסום שמרני-אינפורמטיבי שמשאיר את כל הפוקוס למוצר ועומד בקנה אחד עם דרישות הלקוח. מנגד, בהשקה שמיועדת לכל העולם בעת ובעונה אחת נראה שהבחירה בקמפיין סולידי שמדבר בשפה תקשורתית שכל שוק וקהל בעולם יכול "להבין".

 

על פי המפרט הטכני, השעונים החדשים של וואווי מגיעים עם חיי-סוללה ארוכים ופיצ'רים כגון שימוש סימוליטני במספר לוויינים במקביל לטובת מיקום מדויק, ניטור ואיסוף נתונים על פעילויות ספורט, כולל בחדרים סגורים, ריצה בשטח, טיפוס הרים, רכיבת אופניים ושחייה. זאת בנוסף לניתוח קצב פעימות לב באמצעות מתודות מדעיות חדשניות ועוד. 
און גולדשטיין, מנכ"ל משותף בלעומק התודעה אמר לאייס: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה המתמשך עם וואווי בעולם. הפעם בסרט ההשקה של השעון החדש".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמנמתי (ל"ת)
    רועי 26/10/2018 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור