שיווק ופרסום

יוניברסל מקאן תמשיך לטפל בתקציב המדיה של לוריאל ישראל

ההתקשרות בין הצדדים החלה עוד בשנת 2004. כעת בתום מכרז של 4 חודשים, חודש ההסכם לשנת 2019 שנאמד בכ-8 מיליון שקלים
אלכסנדר כץ | 
לוריאל ישראל (צילום לוגו)
לוריאל ישראל בחרה להישאר עם יוניברסל מקאן לניהול תקציבי המדיה של החברה לשנת 2019, ויוניברסל מקאן, שמטפל בתקציב מאז שנת 2004, זכתה בו שוב.
המכרז ארך כ-4 חודשים ולשלב הסופי הגיעו חברות רכש המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF של גיתם BBDO. מקאן יוניברסל תמשיך לטפל בתקציב המדיה בהיקף של כ-8 מיליון שקלים, שאינו כולל תקציב הדיגיטל שמתבצע במכרז נפרד.
דוברת לוריאל ישראל, דורית וידבסקי, מסרה כי "מקאן יוניברסל יטפלו במדיה של מותגי לוריאל ישראל בהם לוריאל פריז, גרנייה, מייבלין ניו יורק, לנקום, איב סאן לורן, ארמני, קילס, וישי, לה רוש פוזה ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה