שיווק ופרסום

הקסם לא פג: פרסומת ג'ון לואיס עם אלטון ג'ון נפלאה ומרגשת

פרסומת הכריסמס החדשה, כמו רוב קודמותיה, היא דוגמה מעולה לקריאייטיב נקי, על נצחי, כזה שלוחץ על כל הכפתורים הנכונים באמצעות תסריט מרגש
משה בנימין | 
אלטון ג'ון לואיס (צילום יח"צ/ צילום מסך)
בפעם הבאה שמישהו ישאל אתכם מהו קריאייטיב (טוב), תוכלו להפנות אותו לפרסומת החדשה של רשת בתי הכל בו הבריטית ג'ון לואיס בבטחון מלא. חג המולד מתקרב וכמדי שנה הרשת משיקה את הקמפיין השנתי המסורתי שלה שכולם, ולא מדובר בהגזמה, מחכים לו.
הפרסומת החדשה, כמו רוב קודמותיה, היא דוגמה מעולה לקריאייטיב "נקי", על נצחי, כזה שלוחץ על כל הכפתורים הנכונים באמצעות סיפור טוב ותסריט מרגש, ואם יש לכם את אלטון ג'ון לשירותכם, זה תמיד יכול לעזור.
הזמר האנגלי המפורסם מככב בפרסומת החדשה של הרשת לצלילי אחד השירים המוכרים והמצליחים שלו: Your Song. הסרט מתחיל כשג'ון מתיישב לנגן את השיר על הפסנתר בביתו ולצלילי הפתיחה המפורסמת על הקלידים, אנחנו חוזרים עם ג'ון בזמן לרגעים המרגשים בחייו, לאורך הקריירה הענפה שלו, לדמויות הרבות שאותן החליף, להופעות האצטדיון ההמוניות, עד לימיו כנער שמנגן למשפחה במסיבה ביתית ומשם לימיו כילד שמנגן רסיטל באולם, עד לסצינה האחרונה שבה נראית דמותו של ג'ון, כילד קטן יורד במדרגות ביתו לסלון, בבוקר חג המולד, שם מחכות אמו וסבתו עם המתנה ששינתה את חייו. 
 
לג'ון לואיס יש היסטוריה של פרסומות מרגשות שזוכות לחיבוק חם מהקהל. הפרסומות מלוות בפסקול שמבוסס על קאברים לשירים מוכרים שבעצמם זוכים להצלחה ולהשמעות ברדיו, כגון "One Day I'll Fly Away" של רנדי קרופורד או  Half the World Away של Oasis.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה