פרסום ושיווק

הביטוח הלאומי מחפש חברת סושיאל: יצא במכרז על התקציב

בין תנאי הסף שהביטוח הלאומי דורש מהמתמודדים: מחזור כספי של חצי מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות
משה בנימין | 
הביטוח הלאומי (צילום צילום מסך)
המוסד לביטוח לאומי הוציא למכרז את תקציב המדיה החברתית שלו, במסגרתו יבחר ספק שינהל באופן שוטף את פעילות המשרד בתחום, יקדם את ערוצי המשרד, יענה לשאלות גולשים ויהפוך את ערוץ הסושיאל לאפיק מידע הזורם באופן ישיר מדוברות הביטוח הלאומי אל הציבור.
בין השירותים שיידרשו מהזוכה במכרז, נמנים: הקמת אתרים למשרד בפייסבוק ובאינסטגרם, תחזוקה והפעלה שוטפת של אתרי המשרד במדיה החברתית, ריכוז פעילות הדוברות במדיה החברתית, ייזום מהלכים וקידומם וניטור מידע וניהול משברים ברשת. תקופת ההתקשרות עם הזוכה במכרז תהיה לשנה עם אופציה להארכה ב-3 שנים נוספות עד ל-4 שנים בלבד. 
בין תנאי הסף שהביטוח הלאומי דורש מהמתמודדים: מחזור כספי של חצי מיליון שקל בכל אחת מ-3 השנים האחרונות, 2015-2017; ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בשירותי מדיה חברתית, במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד המכרז; שירותים בתחום המדיה החברתית עבור 3 גופים (עסקי או ציבורי) במהלך 3 השנים האחרונות שקדמו למועד המכרז; ההתקשרות עם כל גוף מהגופים הללו נמשכה שנה רצופה אחת לפחות עד למועד הגשת ההצעות למכרז, ובהיקף כספי שלא יפחת מ-100 אלף שקל. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה