שיווק ופרסום

זינוק מעל לבאמפר: M&C Saatchi זכה בכסף בתחרות ה-Epica

המשרד בבבעלותם של אלון הוכדורף וצור גולן זכה על המהלך למותג הרכב יגואר שהוצג במסגרת תחרות "הבאמפרים" של גוגל/יוטיוב לפרסומות בפורמט ה-6 שניות 
משה בנימין |  2
Epica (צילום יח"צ Epica)
משרד הפרסום M&C Saatchi תל אביב בבעלותם של צור גולן ואלון הוכדורף מצרף למדף הפרסים זכייה בכסף בתחרות ה-Epica שהסתיימה בסופ"ש האחרון. הזכייה של המשרד היא עבור מהלך הפרסום למותג הרכב יגואר שהוצג במסגרת תחרות "הבאמפרים" של גוגל/יוטיוב שבה התחרו משרדי פרסום עם פרסומות בפורמט ה-6 שניות של יוטיוב. 
במהלך של יגואר השתמש משרד הפרסום במגבלת ה-6 שניות באופן יצירתי תוך כדי שילוב נתוני הביצועים של הרכב. הפרסומת נפתחת עם כיתוב שמציין כי היגואר מגיעה מ-0 ל-100 תוך 3.5 שניות בלבד. את 2.5 השניות שנותרו תרם המשרד לעמותות שונות, כ"שארית מדיה" שנותרה פנויה.  
 
מהלך הפרסום של M&C Saatchi ליגואר העפיל לשלבי הגמר של 2 תחרויות פרסום נוספות: הלורי'ז והגולדן דראם אך ללא זכייה במדליה. עוד התמודד בתחרות ה-Epica משרד הפרסום ליאו ברנט עם המהלך לעמותת נגישות ישראל שגם זכה בפסטיבל קאן אך כאן הסתפק בפיינליסט בלבד ללא מדליה. 
תחרות ה-Epica, מהוותיקות בסבב תחרויות הפרסום החלה את דרכה ב-1987 וכיום מתמודדים בה משרדים עצמאיים לצד סניפי הרשתות הגדולות מ-70 מדינות שונות. התחרות נבדלת מאחרות במודל השיפוט הייחודי שלה שאינו משלב אנשי קריאייטיב אלא מתבסס כולו על טהרת העיתונאים המקצועיים בתעשייה שכותבים על תחום הפרסום, שיווק, דיגיטל, טכנולוגיה, עיצוב, הפקות פוסט, אופנה ועוד, ומגיעים מעשרות מדינות.
השיפוט מתחלק לשני שלבים, שהראשון שבהם באונליין, הוא על ידי צוות של 300 עיתונאים-שופטים שמצביעים ומסננים מתוך עשרות אלפי ההגשות. בשלב השני, השיפוט על ידי ה-Grand jury עלו נמנים כתבים בכירים ועורכים של המגזינים הבולטים כגון Adweek, Campaign, Lurzer's Archive ועוד.
למרות שלל זכיות באמתחתו ממשרדים שבהם עבד בעבר, צור גולן, בעלים משותף ומנהל קריאייטיב במשרד, מעריך את הזכייה בפרס: "אנחנו משרד צעיר שבונה את המוניטין הקריאטיבי שלו בכל יום מחדש - רעיונות הם המוצר שלנו, בכל גודל, בכל צורה, בכל פורמט. לזכות בהכרה כל כך משמעותית מאחת מהתחרויות היוקרתיות והקשות בעולם זה כבוד גדול ורגע מכונן עבורנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תעבור לכתבה על גדעון עמיחי והפניקס
    אני 11/2018/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה הישג. בעצם אתה עוד צעיר, הפרס הזה בטח ישתלם לך בעוד 5-6 שנים.
    סגור
  • קנאה
    יעלי 11/2018/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שכמוך ככה נראה הענף שלנו - אפס פרגון. שאפו ליצירתיים!!!
    סגור