שיווק ופרסום

סוף שנה בפועלים: יוצא בקמפיין 'דוד משה' ו"שביל העסקים"

הבנק סוגר שנה עם קמפיין שמדבר על ההפתעות שמחכות לבעלי עסקים. בהמשך ישיק את "שביל העסקים של ישראל", במסגרתו ייערך מסע שיציג את העסקים לאורך המדינה
משה בנימין | 
בנק הפועלים (צילום יח"צ)
בנק הפועלים "סוגר את השנה" עם מהלך ממוקד לבעלי העסקים, רגע לפני שהשנה מסתיימת והניירת מתחילה להצטבר. תחת הפנייה שלו לעסקים קטנים ובינוניים הנמצאים בתהליכי התרחבות וצמיחה, הבנק יוצא בקמפיין משולב שבו פרסומת שעלתה אמש לאוויר וממחישה באופן מדויק ובגובה העיניים את כל "ההפתעות" שמחכות לכל בעל עסק, אפילו לחקלאי פשוט, בסוף השנה.
שיר הנושא של הקמפיין מציג את החקלאי כשברקע שיר הילדים המוכר "החווה של הדוד משה", מבוצע ע"י אריק סיני ואבי סינגולדה. בעודו עומד גאה בלבו של השדה, תחת השמים הכחולים ואור השמש, מתחילים להיבנות סביב החקלאי קירות ותקרה ובין רגע הוא מוצא את עצמו במשרד מואר בפלורסנטים והשיר ברקע מונה את רשימת המטלות לסוף השנה כגון ספירת מלאי, חידוש חוזה השכירות, מסים וכו' כשכל משפט מסתיים בשורה החוזרת "וואי וואי וואי".
הפרסומת היא חלק ממהלך גדול יותר שיכלול גם קמפיין שילוט בכיכובם של לקוחות עסקיים של הבנק ויוזמה חדשה תחת השם "שביל העסקים של ישראל" - אירועים והרצאות לאורכה של המדינה בהובלת "המרכז לצמיחה פיננסית" של הבנק. 
 
המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, רונן שטיין: "כחלק מהמובילות של הבנק בסקטור העסקי, ובהמשך למהלכים בשנים האחרונות שניכסו לבנק את מגזר העסקים הקטנים בישראל, הבנק פונה ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים הנמצאים בצמיחה ובהתרחבות ומלווה אותם בתהליכים אלו".
"לטובת הקמפיין בחרנו בשיר שמוכר לכל ישראלי, המספר סיפור של עסק - החווה של דוד משה", אומר אסף אזולאי, מנהל מטה שיווק ופרסום בבנק. "במסגרת המהלך, נציג גם דילמות של עסקים בכלי תוכן ודיגיטל, עם עצות מהבנקאים של בנק הפועלים ושל המרכז לצמיחה פיננסית". 
בנוסף, יוצגו בקמפיין לקוחות עסקיים של הבנק, בהם אלי באשר, "רשת מעדניות באשר פרומדרי"; שירה שחם, "מאפית בר לחם"; אלון מזרחי, "מומדיה סחר ושיווק" ואור חנוכה, "מעדניית חוות נעמי". בעל עסקים נוסף שיופיע בקמפיין הוא עובדיה הדאיה, יזם בעל מוגבלות מר"ג. מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום אדלר חומסקי.
בהמשך החודש הבנק ייצא במהלך "שביל העסקים של ישראל", במסגרתו ייערך מסע של חודש לאורך יישובי ישראל שייפתח ביישובי עוטף עזה ו"יציג את מגוון העסקים בישראל, והפסיפס האנושי המתלווה לו". המהלך יסתיים בקריאה לרכישה ביום העסקים הקטנים ה-6.
קרדיטים:
סמנכ"ל לקוחות – אלעד הרמל
סמנכ"ל קריאטיב – טל ריבן
מנהלי קריאטיב –אסא קרן ויונתן טייטל
קופירייטר – איתי אלטרץ
ארטדיירקטור – איילת אראל-גורג'ס ,יוסי אבן קמה, שלומי אפרת, ועדן מוסרי
מנהלת לקוחות  – מיכל יצחקי
תקציבאיות – רוני טריכטר וליאור רחמים
מפיקה- ליאור שוויקי
מנהלת טראפיק- גלית סימן טוב והצוות
סטודיו ביצוע – סמדר מחט והצוות
קריאיטיב דיגיטל – עידן צחר, יוריץ איב, עידן מרלי, אלברטין בלס ואיתן גפן
מדיה – נטלי קינן, עינת מוניס, מעין דוד וזינה ניאזוב
אינטרקשן – רותם פלה, אביעד קירמאיר, לירן שאול, פנינה ספרינגר, תובל שולדנריין , דניאל פלדמן, ערן מונד, מאיה אלרון, ערן אלדד
במאי – רני כרמלי
חברת הפקה- מיאלמה
בית פוסט – גרוויטי
עיבוד מוזיקלי- תומר בירן
שירה- אריק סיני

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה